![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? ![]() Poate fi de la furtun de refulare de gaze. Daca masina pierde mult compresie acolo o sa gasesti mult ulei. Dar ceva ulei nu e o problema. Eventual faci un test de compresie. Daca nu poti, desfaci capac de la ulei cand merge motor si vezi daca iese mult aer/abur de ulei, la relanti si la acceleratie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 03:16 PM |