Sep 8 2008, 03:41 PM
Post
#1
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? |
|
|
|
![]() |
Sep 8 2008, 04:42 PM
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? Poate fi de la furtun de refulare de gaze. Daca masina pierde mult compresie acolo o sa gasesti mult ulei. Dar ceva ulei nu e o problema. Eventual faci un test de compresie. Daca nu poti, desfaci capac de la ulei cand merge motor si vezi daca iese mult aer/abur de ulei, la relanti si la acceleratie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
|
ludo_ludovic2003 ulei in furtunul de la admisie Sep 8 2008, 03:41 PM
BBo N-are legatura cu E36 sau cu uleiul, insa are lega... Nov 10 2010, 12:18 AM
TiL Scoate joja, sau desfa capacul de la ulei. E acela... Nov 10 2010, 12:44 AM
BBo Nu, nu am o alta sursa pentru miros decat admisia ... Nov 10 2010, 12:54 AM
Dobricaliviu trebuie verificata valva vacuum , sau epuratorul c... Nov 10 2010, 06:09 AM
BBo Mersi pentru idee, o sa verific si containerul ast... Nov 10 2010, 10:34 AM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 07:59 AM |