Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ulei in furtunul de la admisie
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
ludo_ludovic2003
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? unsure.gif
bartro
QUOTE (ludo_ludovic2003 @ Sep 8 2008, 04:41 PM) *
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul? unsure.gif

Poate fi de la furtun de refulare de gaze. Daca masina pierde mult compresie acolo o sa gasesti mult ulei. Dar ceva ulei nu e o problema. Eventual faci un test de compresie. Daca nu poti, desfaci capac de la ulei cand merge motor si vezi daca iese mult aer/abur de ulei, la relanti si la acceleratie.
BBo
N-are legatura cu E36 sau cu uleiul, insa are legatura cu admisia - asa ca va rog sa imi permiteti sa reinvii topicul asta cu o intrebare.

Am dat jos unitatea DISA, valva de control a ralanti-ului si corpul de acceleratie pentru a le curata si am avut o surpriza oarecum neplacuta: in galeria de admisie exista o anumita "umezeala" si un miros pregnant de benzina.

Am verificat toate furtunele, nu am nicio scurgere, masina merge foarte bine insa nu e prima oara cand dau jos DISA, iar pana acum nu am observat fenomenul asta: practic existau depuneri (destul de serioase) de lichid, basca mirosul foarte pregnant de benzina.

De unde ar putea intra benzina in admisie sau care ar putea fi cauza ? Ma gandesc in primul rand la injectoare, insa presupun ca ar trebui ca masina sa manifeste si alte simptome in acest caz. Furtunele au fost para-verificate, nu exista nicio scurgere vizibila si nici miros de benzina in compartimentul motor.

PS: Vorbim de un motor M54 stock. Dupa cum se vede, DISA e destul de curata - dar foarte "umeda".
TiL
Scoate joja, sau desfa capacul de la ulei. E acelasi miros de benzina si acolo?
BBo
Nu, nu am o alta sursa pentru miros decat admisia (si asta doar datorita faptului ca am scos o componenta). Altfel, nu cred ca as fi aflat.
Uleiul e schimbat acum 2 saptamani, se prezinta excelent...
Dobricaliviu
trebuie verificata valva vacuum , sau epuratorul cum spunem noi , de obicei se ancraseaza de ulei ars ,[ ulei in admisie ] , iar pentru mirosul de benzina : exista un recuperator de vapori de benzina din rezervor , deschis electric de calculatorul de motor atunci cand are nevoie de putere , amestecul se face nu numai cu aer ci si cu vaporii de benzina . de aici mirosul de benzina
BBo
Mersi pentru idee, o sa verific si containerul asta.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=10
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.