ludo_ludovic2003
Sep 8 2008, 03:41 PM
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul?
bartro
Sep 8 2008, 04:42 PM
QUOTE (ludo_ludovic2003 @ Sep 8 2008, 04:41 PM)
de ce am ulei in furtunul de dupa debitmetru? si nu putin
ulei nu scoate,dar din cauza uleiului care ajunge in capul pistonului imi scoate si fum! este terminat motorul?
Poate fi de la furtun de refulare de gaze. Daca masina pierde mult compresie acolo o sa gasesti mult ulei. Dar ceva ulei nu e o problema. Eventual faci un test de compresie. Daca nu poti, desfaci capac de la ulei cand merge motor si vezi daca iese mult aer/abur de ulei, la relanti si la acceleratie.
BBo
Nov 10 2010, 12:18 AM
N-are legatura cu E36 sau cu uleiul, insa are legatura cu admisia - asa ca va rog sa imi permiteti sa reinvii topicul asta cu o intrebare.
Am dat jos unitatea DISA, valva de control a ralanti-ului si corpul de acceleratie pentru a le curata si am avut o surpriza oarecum neplacuta: in galeria de admisie exista o anumita "umezeala" si un miros pregnant de benzina.
Am verificat toate furtunele, nu am nicio scurgere, masina merge foarte bine insa nu e prima oara cand dau jos DISA, iar pana acum nu am observat fenomenul asta: practic existau depuneri (destul de serioase) de lichid, basca mirosul foarte pregnant de benzina.
De unde ar putea intra benzina in admisie sau care ar putea fi cauza ? Ma gandesc in primul rand la injectoare, insa presupun ca ar trebui ca masina sa manifeste si alte simptome in acest caz. Furtunele au fost para-verificate, nu exista nicio scurgere vizibila si nici miros de benzina in compartimentul motor.
PS: Vorbim de un motor M54 stock. Dupa cum se vede, DISA e destul de curata - dar foarte "umeda".
TiL
Nov 10 2010, 12:44 AM
Scoate joja, sau desfa capacul de la ulei. E acelasi miros de benzina si acolo?
BBo
Nov 10 2010, 12:54 AM
Nu, nu am o alta sursa pentru miros decat admisia (si asta doar datorita faptului ca am scos o componenta). Altfel, nu cred ca as fi aflat.
Uleiul e schimbat acum 2 saptamani, se prezinta excelent...
Dobricaliviu
Nov 10 2010, 06:09 AM
trebuie verificata valva vacuum , sau epuratorul cum spunem noi , de obicei se ancraseaza de ulei ars ,[ ulei in admisie ] , iar pentru mirosul de benzina : exista un recuperator de vapori de benzina din rezervor , deschis electric de calculatorul de motor atunci cand are nevoie de putere , amestecul se face nu numai cu aer ci si cu vaporii de benzina . de aici mirosul de benzina
BBo
Nov 10 2010, 10:34 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.