![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Am in cap atingerea a 300km/h pe GPS (eventual 2 GPS-uri, pt confirmare)
![]() Pt asta insa va trebui sa schimb pneurile (ma gandesc la niste Toyo T1R de 205/50.16W pe fata si R888 225/50.15W pe spate), sa fac schimbul de ulei, sa verific tot ce inseamna articulatie (pivoti in special) Amortizoarele mi se par destul de moi, dar nu cred ca mai am chef de inlocuit acum.. Ce ziceti, e realizabil in conditii de siguranta? ![]() O sa avem si o alta masina cu 5-10km in fata, in contact permanent cu noi; locatia - A2, of course, dupa Fundulea Alte idei? ![]() This post has been edited by Iulika0069: Sep 4 2008, 01:17 AM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Diferentialul din cate stiu e 2.65
La 230 am 5000rpm, la 7200rpm as putea avea cam 331km/h daca nu ar fi abaterea; mai sus de 7200 nu as vrea sa urc - sa nu fortez motorul Probabil ca voi pune pe spate 225/50.16 (intra? atinge in aripa?) ca sa ma asigur ca am abatere minima -- fata de 195/65.14 (din talon) e cu 3.61% mai mult, iar fata de 205/50.15 (actual) e cu +7.68% (+45mm diametru) Stiu ca un rollcage e bun (e in plan sa pun si eu unul), dar nu inteleg de ce e necesar pt 'Proiectul 300' ![]() O sa ii fac oricum geometria dupa ce ii skimb vreun pivot/bucsa/ce mai e nevoie Hmm.. ma gandesc.. daca nu rezolv cu fatza (si ramane asa), nu e periculos cu eleron, in sensul ca apasarea pe spate o sa accentueze si mai mult 'aeroplanarea'? ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 08:33 PM |