![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Am in cap atingerea a 300km/h pe GPS (eventual 2 GPS-uri, pt confirmare)
![]() Pt asta insa va trebui sa schimb pneurile (ma gandesc la niste Toyo T1R de 205/50.16W pe fata si R888 225/50.15W pe spate), sa fac schimbul de ulei, sa verific tot ce inseamna articulatie (pivoti in special) Amortizoarele mi se par destul de moi, dar nu cred ca mai am chef de inlocuit acum.. Ce ziceti, e realizabil in conditii de siguranta? ![]() O sa avem si o alta masina cu 5-10km in fata, in contact permanent cu noi; locatia - A2, of course, dupa Fundulea Alte idei? ![]() This post has been edited by Iulika0069: Sep 4 2008, 01:17 AM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
eu as merge pe una custom, facuta dupa modelul de mai sus, dar cu fantele in dreptul intercoolerului, nu in dreptul franelor, ca nu mergi la raliu si nu franezi intensiv.
Probabil o sa arate cam urat, dar o sa te ajute, o sa tina botul pe sosea. Neaparat si eleron, pentru ca o sa ai apasare mare pe bot si boost mare care o sa genereze ceva tractiune in spate. Daca patineaza fundul ai pus-o. A, ce diferential ai? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 08:53 PM |