![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.
Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita. Contact: PM sau 0720389750 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva... Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... ![]() Chiulasa e oarecum punctul cel mai slab al M30-ulu. Despre segmenti, la masina mea la 300.000km nu scoate fum (tot chiulasa refacut, dar nici inainte nu scotea fum) si nu cred ca au fost schimbate vreodata. Semeringuri de supapa poate fi cauza de mult fum. Si nu neaparat din cazua uzura, dar din cauza ca s-a uscat cauciuc ala din care sunt facuti. Mai ales daca masina nu a fost folosit de ceva vreme. Daca segmenti sunt uzati, iese la un test de compresie. Mai o treaba, odata cu motor schimbat masina isi pierde mult din originalitate si valoare, si nu va fi niciodata 'de epoca' Asta bineinteles daca vrei s-o pastrezi mult timp conteaza. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 04:26 PM |