Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cumpar motor
BMWZone > PIATZA BMWZONE.RO > Piese sau accesorii BMW > Cumparari
Sportivu
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.

Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita.


Contact: PM sau 0720389750
bartro
QUOTE (Sportivu @ Aug 28 2008, 07:50 PM) *
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.

Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita.


Contact: PM sau 0720389750

off-topic; ce probleme are motorul curent?
Sportivu
Injectia e praf la capitolul ralanti si nu numai. Motorul scoate fum albastru rau, uda bujiile si le afuma, etc. Ideea este ca ori pun un 3.5 impecabil si strang din b..i ori...pun un 2.8 si ma duc si scap de impozit... din doua una...
edutxu
eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu smile.gif
bartro
QUOTE (edutxu @ Aug 29 2008, 10:32 AM) *
eu totusi nu cred ca injectia ta e praf cataline....aprinderea e cea vinovata de bujiile tale ude...iar pentru fum sunt sigur ca e din cauza uleiului, pt ca e prea subtire....dar nah...cum zici tu smile.gif

Adevarul este ca al meu la un moment dat dadea fum mult la acceleratie.. i-am schimbat bujiile si ulei si s-a rezolvat. Din cauza bujiile veche nu sa ardea toate benzina, care s-a amestecat cu ulei cu rezultat fenomenul descris mai sus. Si la 2002 am patit la fel. cati km are bloc asta?
edutxu
nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza
acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti....
Rotti
nu vrei motorul inapoi?
bartro
QUOTE (edutxu @ Aug 29 2008, 02:43 PM) *
nu stiu cati km are motorul lui catalin, dar stiu ca fum a inceput s scoata dupa ce si a skimbat uleiul....deci sunt sigur ca e din cauza uleiului prea subtire, iar bujiile n au nici o vina ca sunt noi.....sa zicem ca am inlaturat o cauza
acum sa vedem cine ne lumineaza cu balbaiala la relanti. si din catem i se pare mie daca o lasa 4 5 minute porneste imediat, ceea ce nu se poate atunci cand i se opreste motorul din cauza balbaielilor de la relanti....

Ce ulei a pus? poate face un test de compresie in loc sa da jos motor asta deja.
TiL
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).

Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km.
bartro
QUOTE (TiL @ Aug 29 2008, 04:28 PM) *
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).

Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km.

Da, conteaza mult o dinte la debitmetru. TiL, chiar 20W50 folosesti? Inainte de reparatie de chiulasa am avut 15W40 dar pentru ca nu am observat un consum mare am pus acuma 10W40 cum e scris in manual. Asta dupa 19 ani si 300.000 de km. Fum nu scoate, de picurat nu picura. Am sa verific in curand daca a consumat ceva, dar nu cred ca va fi mult.
TiL
Da, 20W50.
Urmatorul schimb o sa fie cu ulei mai subtire. De consumat consuma cam 100ml/1000km cred. Nu cred ca mai picura, am schimbat garnitura la baie la ultimul schimb.
Sportivu
eu am folosit 10W40...sa fie prea subtire?
Sportivu
Up cu M30-ul...de care o fi el...
edutxu
sportivule...esti prea incapatanat taty.....dc n ai nitica rabdare cu motorul asta.....
du te cu el la un mecanic sa ti o puna la punct si gata....crezi ca daca iei alt motor nu o sa ti apara probleme..?
eu sunt sigur ca iti scoate fun din cauza uleiului care e prea subtire....d asta nici eu nu l schimb inca....iar pt viitor am sa mi iau 15 sau 20w40
Sportivu
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...
Rares
QUOTE (Sportivu @ Sep 2 2008, 02:42 PM) *
Bai nu sunt incapatanat. Motorule ste obosit. Norul de fum albastru nu este din reglaje. Segmenti, simeringuri de supapa, etc Ca scoate mai MULT fum din cauza uleiului mai subtire, asta e altceva...


Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... smile.gif
bartro
QUOTE (Rares @ Sep 2 2008, 02:55 PM) *
Eu la e12 foloseam Castrol GTX 15W40. Foarte foarte putin fum, la ture peste 4000-4500. Oricum, dupa ce am refacut chiuloasa, garnitura, etc... GRAM de fum nu mai scoate... smile.gif

Chiulasa e oarecum punctul cel mai slab al M30-ulu. Despre segmenti, la masina mea la 300.000km nu scoate fum (tot chiulasa refacut, dar nici inainte nu scotea fum) si nu cred ca au fost schimbate vreodata. Semeringuri de supapa poate fi cauza de mult fum. Si nu neaparat din cazua uzura, dar din cauza ca s-a uscat cauciuc ala din care sunt facuti. Mai ales daca masina nu a fost folosit de ceva vreme.
Daca segmenti sunt uzati, iese la un test de compresie.

Mai o treaba, odata cu motor schimbat masina isi pierde mult din originalitate si valoare, si nu va fi niciodata 'de epoca' Asta bineinteles daca vrei s-o pastrezi mult timp conteaza.
Sportivu
mai sunt ani buni pana sa fie E23-ul masina de epoca. nu asta este intentia mea cu acest E23.
CRM112
mai sunt 3 sau 7 ani smile.gif
Sportivu
s-a fabricat pana`n 86 smile.gif calculeaza 1986 + 30 de ani....Abia in 2016 :|
Rares
QUOTE (Sportivu @ Sep 2 2008, 07:48 PM) *
s-a fabricat pana`n 86 smile.gif calculeaza 1986 + 30 de ani....Abia in 2016 :|


1981 + 30 = 2011 parca pare mai usor...
Cu toate ca se poate spune ca e12 s-au facut pana in 1984. wink.gif
Si mai ales ca anul fabricatiei la DON e trecut 1984.
Daca vrei sa ajungi cu o masina de epoca, cred ca e12-le de la mine e un candidat bun.

Scuze de OFF.
Sportivu
hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud biggrin.gif
Mihai_AMD
CITAT(Sportivu @ Sep 3 2008, 12:16 AM) *
hehe, E12-le s-a fabricat chiar pana in 1985, in africa de sud biggrin.gif

totusi,,,cred ca se ia in considerare ultimul an din tara de origine,de ex golf1 care in germania sa incheiat productia prin anii 82-83(nush exact,voi stiti),inca de face in argentina sau o tara sud americana,cu aceeasi forma si denumire,am citit reent intro revista
Sportivu
Eu am vorbit de pe vremea cand aveam E12-le rosu cu Domnul Stoian care era si este inca presedintele comisiei istorice a Retromobil Club Romania... Nu conteaza unde s-au fabricat... sad.gif
io'sŪ
uite aici biggrin.gif poate tragi o fuga pana in .de smile.gif
bartro
QUOTE (io`s @ Sep 4 2008, 02:15 AM) *
uite aici biggrin.gif poate tragi o fuga pana in .de smile.gif


Nice. Cam cati cai are asa ceva?
INTERCEPTOR
ce motoras dulce.
Sportivu
M-as duce, dar n-am cu cine biggrin.gif
Sportivu
Se pare ca am gasit motor, diseara ma duc sa fac proba...sa vedem daca este intr-adevar asa cum spune proprietarul
INTERCEPTOR
ala de la silviu d epe vatra luminoasa?
am fost si eu
motorul din ce am inteles eu este foarte ok
ince ce mi trebuie mie aia nu are.mufe sonde calculator instalatie.
asa pt mine este inutil
TiL
A fost complet... sau aproape complet, dar era greu de montat si omologat pe E28 sad.gif
Chiar, cred ca o sa fie un pic greu de pus si la E23... problema cu o gaura pt din bloc care nu e data+filetata la M30 noi.
cte32
Salut,daca te mai intereseaza un motor de 2,8 eventual 3,5.
Ideea este ca eu vreau sa-l alezez pe cel de 2,8 cam multicel,iar daca acest lucru nu este posibil ma gandesc sa-l dau.
Motorul merge foarte misto,ai pot face proba si este motronic.
Sportivu
misto ca e motronic, problema mea este ca esti prea departe...
cte32
QUOTE (Sportivu @ Sep 19 2008, 11:07 AM) *
misto ca e motronic, problema mea este ca esti prea departe...

... daca esti interesat, vii in ct il pornesc si daca iti place te ajut cu transportul (nu pot sa-l fac de 3,5) mad.gif
pt alte informatii vb cu CRM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.