![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Ieri am zis ca imi schimb senzorul de pe spate ( inca o data) pentru ca mersese 5 zile si s-a aprins din nou
schimbat , verificat , bec tot aprins Am desfacut pe fata si surpriza placutele mele mai aveau 3-4 mm Eu am pus pe masina Textar ca stiam ca sunt bune , franeaza , nu fac praf si tin in timp eh dupa 16000 de km s-au tocit destul si vroiam sa stiu cat tin la voi placutele . Ionut mi-a spus ca tin in jur de 20000 ---citez " dar tu cum nu mergi normal......" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Concluziile sunt urmatoarele :
- conteaza marca placutelor si destinatia lor: daca sunt pentru "zi de zi" sau sunt mai "racing" . - cu discuri de frana normale placutele tin mai mult decat cu discuri perforate sau striate . - cel mai mult conteaza soferul; daca merge mult si tare in oras placutele o sa tina putin, daca merge mult in afara si foloseste frana de motor placutele vor avea o durata de viata mai mare . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 02:51 AM |