![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Salutare. Mi-a cam ajuns motorul meu figurant de 3.2 Cat stau sa investesc in el, prefer sa cumpar altul precum spune titlul si sa scap de-o belea.
Preferabil ar fi un 2.8, ca e mai mic, nu mai vreau consum imens. Daca nu, orice propunere e bine-venita. Contact: PM sau 0720389750 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La mine mersul motorului s-a schimbat destul de mult dupa ce am invartit rotita debitmetrului cu un singur dinte (adica am adus-o la pozitia in care era cand l-am desigilat).
Chiar, ce ulei a pus? Eu merg cu 20W50. Il papa un pic dar nu vad sa dea fum. E ulei recomandat chiar si la momentul fabricatiei motorului, deci nu vad rostul sa pun mai subtire, acum, la 25 de ani si 230.000km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 03:37 PM |