![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
in weekend am spalat din nou scaunele, fetele de usi si plafonul, pentru ca fiind culoarea deschisa se murdaresc foarte repede de la praful din bucuresti....recomand la toti metoda folosita de mine...
Se pune intr-un lighean cu apa calduta niste vanish pentru covoare si tapiterii si niste biocarpet...se ia o perie destul de moale pentru tapiterii si se freaca scaunele, bancheta, fetele de usi...pentru plafon se foloseste un prosop alb cu aceeasi solutie...iese garantat...timp de lucru c-am o ora...dupa fiecare spalare se lasa sa se usuce circa 10 min si apoi se sterge cu un prosop alb cat de bine se poate...apoi se lasa masina cu toate geamurile si usile deschise, eventual si trapa cinea are, pentru uscarea definitiva...nu trebuie sa va spun, ca aceasta opertiune se face intr-o zi cu temperaturi de peste 25 de grade... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 04:50 AM |