![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 689 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Cine ma poate ajuta cu o schema electrica de la unitatea de control a bujiilor incandescente? Cineva a umblat pe acolo si nu cred ca sunt puse in ordinea care trebuie. Am schimbat un comutator de temperatura de apa de pe blocul motor si mi-a descarcat bateria, am incarcat-o si cand puneam contactul scotea zgomote ciudate din unitatea de control, cred ca e ceva scurt. In legatura cu fumul negru, se pare ca nu se poate face nimic. De cand am fost cu pompa la verificat imi curge si fum tot scoate. Am crezut si inca mai cred, ca senzorul acela face ceva (parerea mea) cu pompa si cu debitul, cand motorul este cald.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:29 PM |