![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Dupa o saptamana de cautari am gasit intr-un final un e34 pe autoscout si l-am adus acasa prin cineva pe trailer. A trecut o saptamana si cred ca a sosit momentul pentru primele impresii. Nu am postat inca pentru ca mi-am petrecut mult timp dandu-i de cap si intr-un fel dezamagit pt ca masina nu merge asa cum ar trebui, dar mai intai
-Partile bune: -fabricatie 10/1995, culoare negru petrol, 145000km, interior destul de ingrijit chiar daca nu e asa curat cum m-am obisnuit cu ix-ul, are destul de multe dotari: scaune de piele incalzite, reglaj lombar electric, trapa panoramica(cea mare dubla), OBC mic, clima dubla, tempomat, jenti BBS cred pe 15" care arata ca noi. Imi place f mult tempomatul-poti sa accelerezi la buton sau sa pastrezi viteza de croaziera oriunde peste 40 km /h si clima care merge super-inghet in masina chiar daca sunt 30 de grade afara. Am cartea de service originala, service facut la reprezentanta. Am fost cu masina la mecanic si am pus-o pe rampa- e absolut ca si noua pe dedesupt, nu are rugina deloc, nici macar depuneri, e ca si cum ar fi circulat in aer. Per total masina fost 3850 E plus drumul(500) si taxa(1050) = 5400 E -Partile proaste: -masina arata mai rau in realitate decat in poze fiindca are destul de multe zgarieturi(prima dezamagire), turometrul nu are feedback bun, pixelii sunt cam morti dupa cateva minute dupa ce pornesc, mai ales cand e f cald afara, geamul de la sofer nu urca normal(va trebui sa schimb un cheder), bandoul lateral de la portiera soferului e putin desprins(l-am comandat deja), are si niste mici indoituri insesizabile la prima vedere pe capota si o portiera, insa CEA MAI MARE PROBLEMA este faptul ca masina merge sacadat la turatii mici (cam pana in 3000 rpm), chiar daca apas pedala de acceleratie constant are niste mici zvacniri si nu trage constant, lucru f enervant in special in trafic, la porniri, uneori da sa moara motorul desi nu mi-a murit decat o data. Consumul e de aprox. 18-20 % cu clima, mers destul de rapid, in oras. Pana acum am facut urmatoarele: am schimbat bujiile, ulei, filtre, ulei pt cutia de viteze, baterie noua si urmeaza f multe: Saptamana asta vine prima tura de piese comandate pt solutionarea problemei principale: Debitmetru nou Siemens VDO-1200 lei Sonda lambda noua Bosch-300 lei si restul: 4 amortizoare noi Kayaba G-1420 lei plus kit protectie + rulmenti -490 lei 4 anvelope noi de vara Nokian NRVI - 1480 lei plus altele saptamana viitoare, am o lista destul de lunga... Am fost la 2 mecanici pana acum (unul care se ocupa numai de bmw-uri in mures si la reprezentanta), niciunul nu a putut sa-mi spuna exact care e cauza pt care merge sacadat, asa ca ramane de vazut cum se comporta cu debitmetru si sonda noua, daca nu banuiesc ca trage aer fals sau o fi bobina de inductie, dar e destul de ciudat pt ca motorul suna bine si la tester nu apare nimic. This post has been edited by Edi_: Jun 4 2008, 01:13 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 86 Joined: 16-July 08 From: Tg. Mures Member No.: 1,706 Car: 520i E34 Touring Engine: M50B20 150 CP ![]() |
Am urcat masina pe rampa, m-am uitat pe dedesubt, trebuie schimbat un inel de cauciuc care tine toba pt ca e rupt si 2 bucse in rest e foarte bine, am aerisit pompa de abreiaj, acuma prinde mai jos ambreiajul,e bun nu trebuie schimbat,se pare ca nu a fost aerisit niciodata, placutele de frana sunt bune, din cei 14 mm de ferodou sunt uzati 4 mm,discul de frana la fel,uzura putina,trebuie sa aerisesc in zilele ce vin pompa de frana ca mi se pare ca e cam moale pedala... am un dop de rugina in tabla dintre motor si roata dreapta fata ( acolo se afla un sustinator un furtun,probabil de clima)..se vede ca a fost schimbat furtunul respectiv cu o conducta metalica care acuma urca mai sus de zona unde era inainte furtunul..cred ca asta ar trebui rezolvat cat mai repede sa nu se extinda in zona motorului..deocamdata am improvizat ceva ca tot romanul..
![]() In interior singurele probleme sunt la scaune, la sofer functioneaza reglajul lombar electric dar nu functioneaza incalzirea,iar butoanele de la scaune nu sunt iluminate pe cand la pasager doar cel de redresare lombara nu e luminat, functioneaz incalzirea dar nu functioneaza reglajul lombar.. habar nu am ce sa fac...poate imi dati vreo idee.. In exterior ar trebui vopsita capota,intru-cat un amator a pus mana pe un spray in loc sa faca o treaba calumea si a vopsit partea din fata a capotei (zona unde este cel mai des lovita de pietricele) ![]() Sunt extrem de multumit de masina, in 12 am RAR-ul...nu mai am rabdare mai ales ca dupa RAR ma asteapta un test drive .. un drum de mare.. Tg.Mures - Constanta...si retur prin Transfagarasan...sa fie testul complet.. Inca sunt nedumerit cu consumul, sunt chiar curios daca consuma cat a spus Edi... dar dupa stilul lui mai "sportiv" de condus cred ca papa ceva mai mult ca la mine.. Sa nu uit ceva.... caut ornament usa stanga fata.... stiti pe cineva care are? ![]() -------------------- "Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted - One moment - Would you capture it or just let it slip?" Eminem BMW 520i Touring E34 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 12:17 AM |