![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am o problema la motorul e23-ului lui catalin,732i...prima simptoma a fost ca mergea cam intrerupt si la relanti da se se opreasca iar daca dai sa pleci din loc normal fara sa o turezi mia mult cam da in nas sa se opreasca...iar acum 2 zile am pornit si turata in blana nu trecea de 2-3 mi de ture,sau daca trecea urca ffff greu in ture.aseara a dat MAD520 pe la mine si el a zis ca are aer in rampa(am ramas de 2-3 ori fara benzina zilele trecute,sau mia precis poate avea benzina dar nu baga pompa,acum am schimbato si dupa ce am schimbato 2-3 zile a pornit bine) si a tinut-o mad520 in blana cateva secunde pana a urcat in ture si odata sia dat drumu si a pornit normal,asta aseara,azi am vazut ca iar abia urca in ture si merge intrerupt.fisele sunt bune,bujiile sut bune ca daca nu erau bune nu mergea bine aseara dupa ce a turat-o mad....ceva sugestii?
This post has been edited by db85amd: Jul 27 2008, 09:06 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
Inlocuieste temporar FPR-ul (fuel pressure regulator, probabil BMW p/n 13531284897) cu unul imprumutat de la o masina despre care stii sigur ca merge OK. Cel mai important este sa fie FPR de 3 bari. Verifica si furtunul de vacuum intre FPR si galerie (sa fie intact, fara fisuri).
Daca se rezolva problema cu acest test, atunci stii ce ai de inlocuit. Un FPR nou este destul de scump, de aceea iti recomand sa testezi inainte. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 01:04 AM |