![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am o problema la motorul e23-ului lui catalin,732i...prima simptoma a fost ca mergea cam intrerupt si la relanti da se se opreasca iar daca dai sa pleci din loc normal fara sa o turezi mia mult cam da in nas sa se opreasca...iar acum 2 zile am pornit si turata in blana nu trecea de 2-3 mi de ture,sau daca trecea urca ffff greu in ture.aseara a dat MAD520 pe la mine si el a zis ca are aer in rampa(am ramas de 2-3 ori fara benzina zilele trecute,sau mia precis poate avea benzina dar nu baga pompa,acum am schimbato si dupa ce am schimbato 2-3 zile a pornit bine) si a tinut-o mad520 in blana cateva secunde pana a urcat in ture si odata sia dat drumu si a pornit normal,asta aseara,azi am vazut ca iar abia urca in ture si merge intrerupt.fisele sunt bune,bujiile sut bune ca daca nu erau bune nu mergea bine aseara dupa ce a turat-o mad....ceva sugestii?
This post has been edited by db85amd: Jul 27 2008, 09:06 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Daca ai ramas fara benzina (si inca de 2 - 3 ori cum ai zis) verifica pompa de benzina din rezervor. Astea sunt facute sa mearga inecate si pot apare probleme daca ajungi la gol.
In afara de asta, tot din cauza ca ai ramas fara benzina, e posibil ca pe conducte sa fi fost tras vreun gunoi din rezervor. Stii tu de care. Poate ar fi bine sa te uiti/sufli pe conducte, racorduri, etc. Alte cauze ....aer fals pe la furtunele de admisie. Merge ca dracu cand trage aer fals si simptomele sunt cam alea pe care descrii tu. Eu m-am invartit 1 ora pe langa ea pana am bagat de seama ca joja de ulei nu era bine infipta in suport ... Ia-o pe indelete si verifica bine de tot furtunul gros care vine de la debitmetru si cele care intra in el. Daca ti se pare ceva, fa proba cu o carpa. Porneste-o, pune carpa si tine-o strans unde suspectezi ca ar trage aer fals. Daca se modifica mersul motorului, bingo. Busonul de la ulei e strans cum trebuie ? Dar dupa cum zici tu ca si-a dat drumul turata la blana iar pe urma a inceput sa faca la fel, eu cred ca e vorba de vreun gunoi pe undeva. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 10:25 PM |