![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
In sfarsit, am adus 528-ul din Sibiu, al 7-lea bmw si sper sa nu-l mai schimb. E rea, motorul suna ca unul de avion nemtesc din al II-lea razboi mondial, si la anumite turatii ca si cel de dacie, dar imi place.
Diamantschwartz, 117500km, nu a circulat intre 1997-2005 deloc. Va trebui sa fac: timoneria, nuca, manson, debitmetrul, tachetii care bat, sa dau jos fusta aia oribila prinsa cu nituri, volanul nu sta drept, sa-l retapisez, plus alte maruntisuri si e gata. Are arcuri si amortizoare noi (cica M), articulatia fata noua, frane noi, toba noua, nu are rugina si nu a fost lovita, regulator relantii nou. Incepe sa-mi placa tot mai mult, e ca o bestie neagra si rea, sper s-o fac cat mai repede. This post has been edited by Edi_: Jul 19 2008, 08:57 PM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
pai intai trebe verificat capac rotor-distribuitor cu distribuitorul, fisele si bujiile; apoi aer fals..asta banuiesc ca stiti cum,nu? eventual pe tot ce inseamna admisie dat cu wd40..adica debitmetru, clapeta, regulator..etc..avansul se poate regla si la mana,f fin, dc restul sunt in regula; scanteia o taie rotorul, dar care rotor are o limitare mecanica pentru a taia..deci o puteti scoate si nu mai taie...
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 06:05 PM |