![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
In sfarsit, am adus 528-ul din Sibiu, al 7-lea bmw si sper sa nu-l mai schimb. E rea, motorul suna ca unul de avion nemtesc din al II-lea razboi mondial, si la anumite turatii ca si cel de dacie, dar imi place.
Diamantschwartz, 117500km, nu a circulat intre 1997-2005 deloc. Va trebui sa fac: timoneria, nuca, manson, debitmetrul, tachetii care bat, sa dau jos fusta aia oribila prinsa cu nituri, volanul nu sta drept, sa-l retapisez, plus alte maruntisuri si e gata. Are arcuri si amortizoare noi (cica M), articulatia fata noua, frane noi, toba noua, nu are rugina si nu a fost lovita, regulator relantii nou. Incepe sa-mi placa tot mai mult, e ca o bestie neagra si rea, sper s-o fac cat mai repede. This post has been edited by Edi_: Jul 19 2008, 08:57 PM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si al meu face cam ca al tau... nu stiu ce poate fi.
Iti recomand sa pui avansul la punct neaparat. Al meu e pus de mine, il mai misc din cand in cand, dar trebuie sa ajung la un service totusi. Chiar si o miscare de un grad se simte destul de clar la felul in care merge motorul, mai ales la trecerile de care spui , tractiune-frana de motor. Mai vezi sa nu traga aer fals ca am vazut un furtun carpit la tine. Din cate stiu taie scanteia, nu benzina. Vechiul meu 525 taia scanteia la 5500 (unde e si puterea maxima la 2.5) 2.8 are putere maxima la 5800 parca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Si al meu face cam ca al tau... nu stiu ce poate fi. Iti recomand sa pui avansul la punct neaparat. Al meu e pus de mine, il mai misc din cand in cand, dar trebuie sa ajung la un service totusi. Chiar si o miscare de un grad se simte destul de clar la felul in care merge motorul, mai ales la trecerile de care spui , tractiune-frana de motor. Mai vezi sa nu traga aer fals ca am vazut un furtun carpit la tine. Din cate stiu taie scanteia, nu benzina. Vechiul meu 525 taia scanteia la 5500 (unde e si puterea maxima la 2.5) 2.8 are putere maxima la 5800 parca. Chestia asta se simte si la liber si si la sarcina(frana de motor), banuiesc sa fie de la injectie, vreun port sau ceva. Cum reglez avansul? -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 05:54 PM |