![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in:
-ulei 5W-30+filtru; -filtru aer, filtru polen; -placute frana fata-spata; -lichid de frana; -bucse mari bascula; -bucse bara stabilizatoare; -bielete antiruliu fata; -bujii; Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
Si am facut si prima revizie generala la masina...la 101.000km care a constat in: -ulei 5W-30+filtru; -filtru aer, filtru polen; -placute frana fata-spata; -lichid de frana; -bucse mari bascula; -bucse bara stabilizatoare; -bielete antiruliu fata; -bujii; Mai trebuie sa ii fac o directie si sa ii schimb amortizoarele pe spate, ca sunt c-am duse si c-am atat.... ![]() cat te-a costat toata smecheria asta?sa stiu la ce sa ma astept ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:29 PM |