![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Intrebarea mea este:cu cat se poate da mai mare sau mai mic avansul fata de pozita lui normala?Am auzite ceva de genul + - 2 grade.Care ar fi efectele asupra motorului?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai sa zicem ca mergi in frana de motor pana cand ajunge la ~1250 rpm si-i da drumul la gaz, nu mai tine frana de motor. Daca avansul e reglat prost, in momentul in care da drumul la gaz masina merge in suturi, ca si cand ar da prea mult gaz apoi il ia si tot asa.
Asta e cel mai nenorocit simptom. Mai da suturi si la plecare la turatie mica ~1000rpm. Un motor in 6 cil reglat bine trage rotund de la 500rpm, fara ezitari. Eu am mai dat avans putin acum vreo trei saptamani si e mai bine, da mai putin in nas si trage mult mai bine. I-am mai dat si gaz din debitmetru, puterea a crescut, consumul a scazut ![]() Nu reusesc sa ma sincronizez dimineata cu un service camuflat de langa mine, ii tot prind ocupati. Cred ca au si echipa de curse, tot zice ca au cursa in WE. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 08:44 PM |