![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Il cheama BAMSE.
La baza e 318. Am schimbat toata articulatia (bucse, pivoti,bielete,flanse de amortizoare),barele de torsiune(de la 325 si i-am pus bara si pe spate, cred ca doar 325 a avut din fabrica). Amortizoare intarite Arcuri sport (60 40) in curand 60 60 cand o sa cumpar anvelope ce imi vor permite asta. Jambe mari cu discuri ventilate (noi) Punte cu discuri (noi) Consumabilele noi (uleiuri, placute de frana, filtre) Autoblocant 3.46. Motor m20b25. Jante Borbet A pe 15 Quickshifter Pe viitor sistem turbo (am o parte din piese, le puteti vedea in poze) Stand alone ecu Haltech Interior Recaro (are scaunele infecte, rupta tapiteria) Geamuri electrice Furtune de frana cu insertie metalica Deocamdata pozele astea. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
O sa ii cumpar garnitura de chiulasa metalica. La 350 CP tine motorul cu internele de fabrica.
Eu intentionez sa cumpar Haltech. Nu stau bine cu timpul, ies tarziu de la servici, si nu mai apuc magazinele deschise sa cumpar ce imi trebuie, sau sa dau instructiuni strungarul sa imi faca piesele. Ca noutati, i-am schimbat cauciucurile pe fata ![]() P.S. Cine are de vazare 2 scaune Recaro de urs? -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 11:34 AM |