![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit!
![]() ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() This post has been edited by butcky: Jun 10 2008, 11:59 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pfuuu...in primul rand insanatosire grabnica
....si eu sunt unul din cei care de curand am desfacut busonul de la vas in timpul functionarii motorului,cred ca nu era clocotita asa rau ca a facut decat un fsss puternic...bine ca de acum incolo stim de ce sa ne ferim,eu unul nu stiam ca daca e incinsa apa si umbli la buson sare in halu asta -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Nu imi explic cum a sarit busonul ala. La mine, la vasul de expansiune, trebe sa il apas o data si sa il deschid sfert de tura ca sa scape presiunea. Si de acolo, ca sa il desfac de tot, iar trebuie sa il apas si sa il desfac jumate de tura ca sa il scot. Teoretic, oricat de mare presiunea, busonul nu ar trebui sa sara de la locul lui...
Sau nu? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu imi explic cum a sarit busonul ala. La mine, la vasul de expansiune, trebe sa il apas o data si sa il deschid sfert de tura ca sa scape presiunea. Si de acolo, ca sa il desfac de tot, iar trebuie sa il apas si sa il desfac jumate de tura ca sa il scot. Teoretic, oricat de mare presiunea, busonul nu ar trebui sa sara de la locul lui... Sau nu? poi mi se pare ca tu ai din ala metalic,la e30/e28 e de plastic pe filet -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
poi mi se pare ca tu ai din ala metalic,la e30/e28 e de plastic pe filet Ahaaa... Deci, din punctul asta de vedere, e12 ruleaza... ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:58 PM |