![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Acum cateva ore ma plimbam cu masina si am vazut ca a crescut temperatura la apa. Am tras-o pe dreapta sa vad ce are si m-a mancat undeva sa umblu la busonul de la vas. Am invartit doar un sfert de tura si a bubuit!
![]() ![]() Acum sunt ok, bandajat ca o mumie. Nu ma mai doare asa rau, dar nici bine nu e. ![]() This post has been edited by butcky: Jun 10 2008, 11:59 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pfuuu...in primul rand insanatosire grabnica
....si eu sunt unul din cei care de curand am desfacut busonul de la vas in timpul functionarii motorului,cred ca nu era clocotita asa rau ca a facut decat un fsss puternic...bine ca de acum incolo stim de ce sa ne ferim,eu unul nu stiam ca daca e incinsa apa si umbli la buson sare in halu asta -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 09:25 PM |