![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Il cheama BAMSE.
La baza e 318. Am schimbat toata articulatia (bucse, pivoti,bielete,flanse de amortizoare),barele de torsiune(de la 325 si i-am pus bara si pe spate, cred ca doar 325 a avut din fabrica). Amortizoare intarite Arcuri sport (60 40) in curand 60 60 cand o sa cumpar anvelope ce imi vor permite asta. Jambe mari cu discuri ventilate (noi) Punte cu discuri (noi) Consumabilele noi (uleiuri, placute de frana, filtre) Autoblocant 3.46. Motor m20b25. Jante Borbet A pe 15 Quickshifter Pe viitor sistem turbo (am o parte din piese, le puteti vedea in poze) Stand alone ecu Haltech Interior Recaro (are scaunele infecte, rupta tapiteria) Geamuri electrice Furtune de frana cu insertie metalica Deocamdata pozele astea. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Da, sunt pe 16 jantele, am gresit eu. O sa vad despre ce e vorba la chiulasa cand o sa o dau jos sa ii schimb garnitura. Ii pun una metalica.
Masina de la avatar si cea din topic e una si aceeasi. Ma laud si eu cu singura piesa "custom" pe care am facuto pana acum. Stutul care l-am montat in locul regulatorul de presiune de fabrica ![]() -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Da, sunt pe 16 jantele, am gresit eu. O sa vad despre ce e vorba la chiulasa cand o sa o dau jos sa ii schimb garnitura. Ii pun una metalica. Masina de la avatar si cea din topic e una si aceeasi. Ma laud si eu cu singura piesa "custom" pe care am facuto pana acum. Stutul care l-am montat in locul regulatorul de presiune de fabrica ![]() Dar cu ce presiune planuiesti sa mergi?daca ai un tuning bun ,stiu baieti care merg si cu 20 de psi cu garnitura originala,Erling am auzit ca ar fii foarte buna.Si este bine sa ai un punct mai slab ca daca se intampla ceva naspa macar garnitura sa cedeze ,nu bielele sau pistoanele.bolturi iti trebuie mai mult ca sigur .Eu merg cu 5psi ,dupa ce imi schimb pompa de benzina ,adica am sa mai adaug una externa, o sa ridic presiunenea pe la 9-10 psi mai mult nu ma risc ca eu am compresia de 10:1 .Ce folosesti pt tuning????Eu am reusit sa imi adaptes un emanage blue cu care controlez si benzina si scanteia ,am avut ceva bataie de cap dar l-am facut pana la urma.Astept noutati. -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 01:22 PM |