![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Il cheama BAMSE.
La baza e 318. Am schimbat toata articulatia (bucse, pivoti,bielete,flanse de amortizoare),barele de torsiune(de la 325 si i-am pus bara si pe spate, cred ca doar 325 a avut din fabrica). Amortizoare intarite Arcuri sport (60 40) in curand 60 60 cand o sa cumpar anvelope ce imi vor permite asta. Jambe mari cu discuri ventilate (noi) Punte cu discuri (noi) Consumabilele noi (uleiuri, placute de frana, filtre) Autoblocant 3.46. Motor m20b25. Jante Borbet A pe 15 Quickshifter Pe viitor sistem turbo (am o parte din piese, le puteti vedea in poze) Stand alone ecu Haltech Interior Recaro (are scaunele infecte, rupta tapiteria) Geamuri electrice Furtune de frana cu insertie metalica Deocamdata pozele astea. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Da, sunt pe 16 jantele, am gresit eu. O sa vad despre ce e vorba la chiulasa cand o sa o dau jos sa ii schimb garnitura. Ii pun una metalica.
Masina de la avatar si cea din topic e una si aceeasi. Ma laud si eu cu singura piesa "custom" pe care am facuto pana acum. Stutul care l-am montat in locul regulatorul de presiune de fabrica ![]() -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 10:07 AM |