![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Il cheama BAMSE.
La baza e 318. Am schimbat toata articulatia (bucse, pivoti,bielete,flanse de amortizoare),barele de torsiune(de la 325 si i-am pus bara si pe spate, cred ca doar 325 a avut din fabrica). Amortizoare intarite Arcuri sport (60 40) in curand 60 60 cand o sa cumpar anvelope ce imi vor permite asta. Jambe mari cu discuri ventilate (noi) Punte cu discuri (noi) Consumabilele noi (uleiuri, placute de frana, filtre) Autoblocant 3.46. Motor m20b25. Jante Borbet A pe 15 Quickshifter Pe viitor sistem turbo (am o parte din piese, le puteti vedea in poze) Stand alone ecu Haltech Interior Recaro (are scaunele infecte, rupta tapiteria) Geamuri electrice Furtune de frana cu insertie metalica Deocamdata pozele astea. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut,mult succes cu proiectul turbo ,a mea merge perfect ,am reusit sa controlez cu emanage si benzina si scanteia,sunt multumit.Am vazut ca multi sudeaza canalelea alea de apa in semicerc ca acolo este buba si punctul slab la chiulasele de m20,mi se pare ca pe modelele mai noi nu mai este asa un mare semicerc si sunt doar gauri,deci cum te uiti la fata plana a chiulasei se vad 12 semicercuri ,macar la jumatate umple-le cu sudura in aluminiu si nu ai sa mai ai probleme.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 08:55 PM |