![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali.
Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta. Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese. I-ul consuma mult 10-14% Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult. Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz". Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta? Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia. V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri. Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat. Multumesc antipat! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Daca iti place dieselul si faci mai mult de 20000km pe an, mai ales prin oras atunci diesel clar. Te ajuta si in depasiri scurte avand cuplu mare la turatii mici, deci nu pierzi timp si combustibil aiurea ca sa aduci motorul in plaja de turatii mari. Partea proasta e exact cum spune si Sorin, dieselul e mai putin fiabil si modelele pana in 2003 au probleme destul de dese cu turbosuflanta. 320i e putin mai rapid, insa ca sa simti diferenta trebuie sa fii tot timpul intr-o plaja de turatii mai mari (peste 3500 rpm) si aici deja se simte consumul. Daca nu vrei viteza neaparat si faci km putini, vrei fiabilitate mai buna, revizii mai iefitne, un motor mai rafinat atunci mergi pe benzinar. Eu m-as orienta si dupa norma de poluare daca cumperi masina din afara pt ca se simte totusi o diferenta la taxa de poluare, taxa de drum, etc pe viitor. De ex. 320D pana in 2004 e Euro 3, iar dupa 2004 e E 4. Pe de alta parte un 320i are E4 chiar din 2002 daca bine tin minte. Si nu in ultimul rand uite-te la dotari, fa un test cu amandoua si vezi care iti place mai mult. Una e in poze si altceva in realitate.
-------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 07:44 AM |