Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 320D vs 320i
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E46
MH21TTN
Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali.
Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta.
Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese.
I-ul consuma mult 10-14%
Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult.
Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz".
Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta?
Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia.
V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri.
Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat.
Multumesc antipat!
io'sŪ
CITAT(MH21TTN @ May 30 2008, 12:25 AM) *
.....
V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri.
.....

parerea mea e ca niciuna din modele nu exceleaza la reprize, amandoua au performante asemanatoare, nu ai de unde alege

daca zici ca masinile au dotari similare si km la fel, fa un calcul la pretul de achizitie si gandeste-te si la intretinere + consum

parerea mea !

PS: daca vrei reprize in depasiri, ar trebui sa alegi intre 330d si 330i sau cel putin de la 325i in sus biggrin.gif

edit: da-ne mai multe detalii despre modele, an fabricatie, putere, dotari, km, etc
MH21TTN


PS: daca vrei reprize in depasiri, ar trebui sa alegi intre 330d si 330i sau cel putin de la 325i in sus biggrin.gif

edit: da-ne mai multe detalii despre modele, an fabricatie, putere, dotari, km, etc
[/quote]

Nu vreau reprize, dar nici sa stea pe loc biggrin.gif, am avut 325td pisicuta, care am vandut-o, eram multumita de ea.
320D din 2000 136 CP
320i la fel din 2000 170CP (de asta nu sunt sigura),
Dotarile sunt la fel, pretul nu difera foarte mult (dar nu e asta important)
Iar km sunt la fel cum am scris putin peste 100.000
dieselul 135.000
benzolu 115.000
io'sŪ
CITAT(MH21TTN @ May 30 2008, 12:42 AM) *
Nu vreau reprize, dar nici sa stea pe loc biggrin.gif, am avut 325td pisicuta, care am vandut-o, eram multumita de ea.
320D din 2000 136 CP
320i la fel din 2000 170CP (de asta nu sunt sigura),
Dotarile sunt la fel, pretul nu difera foarte mult (dar nu e asta important)
Iar km sunt la fel cum am scris putin peste 100.000
dieselul 135.000
benzolu 115.000

nu recomand modelul de 136 hp, mai bine iei benzinaru', diferenta de putere e mare, daca era 320d de 150hp era altceva

edit: dieselul din 2000 are DOAR 135k km ??? eu nu prea cred asta, a mers doar duminica cu el laugh.gif
ionusunt
subscriu pentru " i "

Rares
QUOTE (ionusunt @ May 30 2008, 02:55 PM) *
subscriu pentru " i "


Si eu... Oricand, i
MH21TTN
Multumesc baieti pt raspunsuri.
Chiar asa lenesa e Diesel-utza?
Am varza creierii, pana acum o luna eram chitita pe diesel, acum insa am ajuns sa fiu 99% pt benzinara.
Nu stiu ce sa ma fac.
Va anunt cand o iau.
Sper sa nu-mi dati cu bata in cap pt alegere biggrin.gif
Sorin
Daca faci multe drumuri in afara merita mai mut benzina , dieselul are o mare problema legata de arborele cotit , si e zgomotos si tremura mult, deh 4 pistoane in loc de 6 si este una din generatiile primare de comonrail asa ca vezi ca pompa de inalta presiune se invarte la ~2000 EUR iar un injector e 800 ron , turbina nu e asa de mare problema atata timp cat s-a lasat sa se raceasca dupa ce s-a ajuns la destinatie si de reparat nu e un capat de tara.
La benzina te pot paste niste senzori de arbore si axe , o bobina de inductie eventual ,( astea nu crapa sa de des )sau un debitmetru iar legat de catalizatoare vezi ca exista si universale
deasemenea pompa de benzina cat si cea de diesel incep sa dea semne de oboseala dupa 100000km daca s-a mers cu minim de combustibil ( rezervoarele au un sistem idiot de vacumuri care trage din dreapta in stanga nu ca la alea vechi cu o teava intre ele.... )
Oricare alegere o sa o faci verifica masina din toate punctele de vedere
mai mult nu stiu ce sa-ti spun
aaa si daca au mers mult prin RO vezi ca s-ar putea sa nu mai aiba amortizoare
Intereseaza-te de asa zisul FULL SERVICE HISTORY daca se poate

Multa bafta si spor la treaba
woodyw
Vezi ca s-ar putea ca 320i sa aiba 150 de cai. Eu sunt fan benzina dar un sfat ar fi sa mergi cu amandoua si sa o alegi pe cea in care te simti mai bine.
Edi_
Daca iti place dieselul si faci mai mult de 20000km pe an, mai ales prin oras atunci diesel clar. Te ajuta si in depasiri scurte avand cuplu mare la turatii mici, deci nu pierzi timp si combustibil aiurea ca sa aduci motorul in plaja de turatii mari. Partea proasta e exact cum spune si Sorin, dieselul e mai putin fiabil si modelele pana in 2003 au probleme destul de dese cu turbosuflanta. 320i e putin mai rapid, insa ca sa simti diferenta trebuie sa fii tot timpul intr-o plaja de turatii mai mari (peste 3500 rpm) si aici deja se simte consumul. Daca nu vrei viteza neaparat si faci km putini, vrei fiabilitate mai buna, revizii mai iefitne, un motor mai rafinat atunci mergi pe benzinar. Eu m-as orienta si dupa norma de poluare daca cumperi masina din afara pt ca se simte totusi o diferenta la taxa de poluare, taxa de drum, etc pe viitor. De ex. 320D pana in 2004 e Euro 3, iar dupa 2004 e E 4. Pe de alta parte un 320i are E4 chiar din 2002 daca bine tin minte. Si nu in ultimul rand uite-te la dotari, fa un test cu amandoua si vezi care iti place mai mult. Una e in poze si altceva in realitate.
MH21TTN
Buna baieti!
Mi-am luat pana la urma masina, dar in nici un caz ceia ce am vrut sa iau initial.
Am luat un 1.8i dar din 98.
Sa nu ma injurati dar nu mi-a trebuit mult sa aleg intre cea de 2.0 din 2000 si asta.
Arata impecabil, intretinuta, merge perfect, am fost mutumita de ea din prima sec cand am apasat pe acceleratie.
Singurul lucru de care imi era frica era sa nu fie Euro 3, dar acasa cand am ajuns la RAR mi-au incadrat-o la Euro 3, sunt happy, platesc si taxa putin 496E
Am facut drumul Roma-Drobeta, fara nici o problema, asa am facut si consumu, 800km cu 40L......... bine, pe autostrada, maxim 140.
Timisoara-Drobeta (220km) am facut in 6 ore jumate, sa ma sinucid. Am plecat si singura la drum.
Acum am lasat masina acasa, m-am intors inapoi cu numerele si cartea ca s-o radiez de aici, dupa care ii trimit actele mamei si se ocupa ea de inmatriculare.
Oricum, cert este ca drumu m-a costat 200E, 1895km.
Multumesc pt sfaturi!!!
TiL
Bine ca ai ales ceva de care esti multumita, s-o stapanesti sanatoasa!
MH21TTN
QUOTE (TiL @ Jul 4 2008, 05:41 PM) *
Bine ca ai ales ceva de care esti multumita, s-o stapanesti sanatoasa!


Saru' mana!!!
io'sŪ
CITAT(MH21TTN @ Jul 4 2008, 04:52 PM) *
asa am facut si consumu, 800km cu 40L.........

blink.gif

ohmy.gif

5L/100km ????

credeam ca numai la diesel se poate consumul asta !
MH21TTN
QUOTE (io`s @ Jul 5 2008, 10:36 PM) *
blink.gif

ohmy.gif

5L/100km ????

credeam ca numai la diesel se poate consumul asta !


Asta credeam si eu, oricum, mers, numai pe autostrada cu maxim 140, normal 120 (aveam bucsa de la brat dusa si nu am avut timp s-o schimb, am luat masina vineri seara, iar duminica noaptea am plecat), mi s-a aprins becu' cand am iesit pe autostrada din Roma si am bagat exact 40 L, ca restu banilor ii aveam in portbagaj si nu aveam chef sa mai deschid sa caut, iar inainte sa ies din Italia mi s-a aprins becu iar, si facusem 800 km. Nu aveam cum sa gresesc.
TiL
Am scos si eu vreo 5 cu ursuletul 1.8 M10 dar am mers cu 80-90, rar 100 biggrin.gif Am mers pe rosu dinainte de Drajna pana la centura, unde am alimentat.
swamp
QUOTE (MH21TTN @ May 29 2008, 10:25 AM) *
Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali.
Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta.
Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese.
I-ul consuma mult 10-14%
Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult.
Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz".
Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta?
Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia.
V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri.
Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat.
Multumesc antipat!


Salut

Eu am un 320 d din 2003 oct. si se comporta foarte bine la drum lung ... n-am avut probleme cu ea...singura chestie e ca nu stiu de ce fluiera asa tare turbina dupa 1700 de turatii smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.