![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
am si io un tovaras care a cumparat de curand un e46 316i...masina fuge cat de bine se poate pentru 316 dar are o chestie ciudata...la relanti dupa ce se incalzeste motorul se aud in toba mici rateuri, sunt aproape insesizabile pentru un necunoscator si se observa o scadere pe turometru de la 800 ture la 700ture...si tot din ce imi spune el mai are probleme si cu pornirea in sensul in care are zile in care porneste mai greu(tine contactul pe electromotor mai mult timp decat normal)....are schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de benzina, bujii ai benzina top 100 petrom v, mai a bagat in ea si o solutie de curatat injectoarele...omu este disperat...... a fost pe tester cu ea dar nu are nici o eroare. ce este de facut?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Rares, esti offtopic.
Offtopic: ![]() Tot cam offtopic... si a mea ezita la relanti... dracu stie ce are. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 12:20 PM |