IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 320D vs 320i, Amandoua din 2000 E46
MH21TTN
post May 29 2008, 11:25 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 47
Joined: 27-February 08
From: DR. TR. Severin
Member No.: 1,494
Car: E46
Engine: M43B19 1.8 118 CP



Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali.
Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta.
Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese.
I-ul consuma mult 10-14%
Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult.
Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz".
Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta?
Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia.
V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri.
Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat.
Multumesc antipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Sorin
post May 30 2008, 09:45 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



Daca faci multe drumuri in afara merita mai mut benzina , dieselul are o mare problema legata de arborele cotit , si e zgomotos si tremura mult, deh 4 pistoane in loc de 6 si este una din generatiile primare de comonrail asa ca vezi ca pompa de inalta presiune se invarte la ~2000 EUR iar un injector e 800 ron , turbina nu e asa de mare problema atata timp cat s-a lasat sa se raceasca dupa ce s-a ajuns la destinatie si de reparat nu e un capat de tara.
La benzina te pot paste niste senzori de arbore si axe , o bobina de inductie eventual ,( astea nu crapa sa de des )sau un debitmetru iar legat de catalizatoare vezi ca exista si universale
deasemenea pompa de benzina cat si cea de diesel incep sa dea semne de oboseala dupa 100000km daca s-a mers cu minim de combustibil ( rezervoarele au un sistem idiot de vacumuri care trage din dreapta in stanga nu ca la alea vechi cu o teava intre ele.... )
Oricare alegere o sa o faci verifica masina din toate punctele de vedere
mai mult nu stiu ce sa-ti spun
aaa si daca au mers mult prin RO vezi ca s-ar putea sa nu mai aiba amortizoare
Intereseaza-te de asa zisul FULL SERVICE HISTORY daca se poate

Multa bafta si spor la treaba

This post has been edited by Sorin: May 30 2008, 09:46 PM


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th August 2025 - 07:42 AM