![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Mai nou am o dilema destul de mare, vreau sa-mi cumpar un e34 touring si nu ma pot hotari. Ambele masini sunt din 1995 de vanzare in Germania cu foarte multe dotari (similare), 520-ul are 140000km iar 525-ul 200000. Sunt ferm convins ca 525-ul e mai bun decat 520-ul dar oare chiar asa mare e diferenta? Cine a condus 520 cu vanos poate sa-mi spuna ce impresii a avut..Tocmai am restrans cautarea si am 2 variante, 520-ul fiind mai iefitn(3850 E) dar cu aceleasi dotari ca si 525-ul(4950 E).
Conform calculatorului http://www.taxapoluare.com/calculator-taxa-rezultate.htm la 520 taxa va fi 1051 E iar la 525 2000 E!!! Prin urmare pret final 520i 5000 E plus drumul si 525 i 6950 E Aici sunt linkurile cu cele 2 touring-uri: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxeoslt11tn3 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vnd21zr2dywd This post has been edited by Edi_: May 20 2008, 03:17 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||||||||||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 1 Joined: 22-May 08 From: Cluj - N Member No.: 1,658 Car: E34 520i Vanos Automatik Engine: M50 2,0 150HP ![]() |
Din cate vad eu mergi pe ideea de dotari f multe.
Daca cauti bine la banii astia gasesti si E39. Dar ma rog e alegerea ta. Oricum al meu l-am luat in februarie anul acesta e din 11.1993 si arata dupa cum se vede in poze.Are Clima Bi-zone ABS, Airbag, 140.000,-Km, alarma, radio Cass cu Magazie 6CD-uri, cutie automata, Vanos. Pret 2.200,- EURO, cu numere pe 3 luni, plus taxa, plus xenoane si senzori parcare, pluis 4 roti cu jenti de iarna (de vara avea),plus arcuri spate noi (obsesia mea - nu era nevoie), plus schimb ulei + filtre la cutie automata, bujii, ulei motor, filtre , polen, lichid frana, antigel, practic aproape tot , inclusiv carlig de pe E-bay, ajunge undeva la 3.000,- ~ 3.300,- EURO inmatriculat in Tara (in iulie). Si apropos 1993 e cel mai favorabil an din punct de vedere al taxei. La al meu va fi 328,-EURO. Tot ce e mai nou creste exponential. |
||||||||||||
|
|||||||||||||
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Da, e f frumoasa si a ta, dar nu, nu gasesti e39 in stare buna la 3850 E si nici la 5000, doar masini uzate. Am avut si e39, superba masina insa nu vreau sa ma arunc pt ca stiu ca m-ar costa mult sa o fac impecabila.
Criteriile mele nu sunt neaparat dotarile multe, dupa cum vezi 520-ul pe care l-am rezervat nu e cel mai dotat, chiar daca are suficiente dotari. In schimb mie imi place asa: 1. touring 2. interor de culoare inchisa- stofa sau piele- egal, clima, 2x airbag 3. stare estetica si tehnica impecabila Iar ce priveste taxa, am studiat problema si stiu ca ea creste exponential cu cat e mai noua masina cu norma E2, dar aia 700 de E nu sunt un impediment sa-mi cumpar ceea ce imi doresc, adica un e34 ultima editie, bine intretinut, deci probleme mai putine, plus ca din ce am citit pe forumul e34.de am inteles ca modelele de pana in '93 sunt mai susceptibile la rugina fata de celelalte de dupa '94. Daca e adevarat sau nu-nu stiu, insa am auzit destule plangeri. This post has been edited by Edi_: May 22 2008, 08:43 PM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:48 AM |