Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e34 520i vs 525i
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
Edi_
Mai nou am o dilema destul de mare, vreau sa-mi cumpar un e34 touring si nu ma pot hotari. Ambele masini sunt din 1995 de vanzare in Germania cu foarte multe dotari (similare), 520-ul are 140000km iar 525-ul 200000. Sunt ferm convins ca 525-ul e mai bun decat 520-ul dar oare chiar asa mare e diferenta? Cine a condus 520 cu vanos poate sa-mi spuna ce impresii a avut..Tocmai am restrans cautarea si am 2 variante, 520-ul fiind mai iefitn(3850 E) dar cu aceleasi dotari ca si 525-ul(4950 E).

Conform calculatorului http://www.taxapoluare.com/calculator-taxa-rezultate.htm la 520 taxa va fi 1051 E iar la 525 2000 E!!! Prin urmare pret final 520i 5000 E plus drumul si 525 i 6950 E

Aici sunt linkurile cu cele 2 touring-uri:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxeoslt11tn3

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vnd21zr2dywd
TiL
Parca 520-ul arata mai bine, interiorul pare mai putin uzat.
Edi_
QUOTE (TiL @ May 20 2008, 08:52 AM) *
Parca 520-ul arata mai bine, interiorul pare mai putin uzat.


Asa mi se pare si mie, dezavantajul ar fi clima care e manuala si nu are duze stropitoare pt faruri. Oricum ca si pret comparativ cu alte masini de pe autoscout e dubios de ieftin pt anii ei si cum arata...dar recunosc ca imi place f mult!
io'sŪ
eu am condus 520i vanos si am ramas placut impresionat de cum se misca masina, nici la consum nu statea rau, putea luat si 12 in bucuresti (asta acum 4-5 ani cand traficul nu era cum e acum)
Edi_
pffuai...si acum ca am rezervat 520-ul am primit poze de la proprietarul 525-ului...ambele sunt superbe, le-as lua pe amandoua...nu mai stiu ce sa fac, imi vine sa ma impusc...

neagra sau albastra? crom sau shaddowline? motor de 2500 sau 2000? 7000 E sau 5000?

daca cumpar 525-ul cam raman fara bani dar are tot ce vrei si 2 seturi de anvelope noi, in schimb 520-ul are un singur proprietar(femeie), full service history facut tot la reprezentanta, masina e ca noua!!!

uitati-va si voi la pozele cu 525-ul
io'sŪ
da' tu ai boala la touring?

incredibil, cum poa' s'arate masinile astea in .de ohmy.gif
georgem
520-ul arata mai bine la interior, se vede ca are mai putini km parcursi decat 525-ul, care are pielea uzata pe sezutul de la scaunul soferului. Ornamentele insa imi plac mai mult la 525 (la 520 sunt ca ale mele).
Alegerea e intr-adevar grea, ce bine era daca 525-ul arata mai bine... Iti usura alegerea.

Eu am vrut neaparat 525i si din cauza faptului ca are check control si se poate pune OBC4 foarte simplu. Ma gandesc oare cum as fi aflat altfel cand nu-mi mai functionau diverse becuri pe motiv ca s-au ars sau ca sunt fire intrerupte... Mi s-a ars un bec la frana si imediat am vazut in bord eroarea "One brake light" (sau cam asa ceva), si mult timp am vazut "Lic. plate light" din cauza firelor rupte in portbagaj pe care le-am reparat acum cateva saptamani.
525-ul are si clima automata, care e de preferat, insa din cate am auzit e mai putin fiabila decat cea cu rotite, cum are 520-ul.

De condus 520 n-am condus sa imi dau seama care e diferenta intre motoare. Presupun ca se simte totusi, sunt 42 CP diferenta. Vara trecuta m-am intrecut in joaca cu un Passat nou care avea motor de 2 litri FSI 150 CP benzina pe mai multi km si intr-adevar ma jucam cu el, mai ales de la o anumita viteza in sus...

Mi-ar fi greu sa ma hotarasc, sunt curios ce vei face.
Edi_
Daca 520-ul ar avea motor de 2.5 nici nu s-ar mai pune problema, singura intrebare ramane daca imi vor ajunge cei 150 de caluti. Judecand dupa bugetul meu si starea masinii, km, as merge pe 520. Oricum m-am linistit destul de mult in ultimul timp si nu mai vreau sa-i depasesc pe toti in trafic. Pur si simplu nu are rost sa ma pun cu toti si sa-mi distrug masina pe drumurile astea, plus ca 70% din timp sunt blocat in trafic, iar aici cei 42 CP nu se mai simt si nu prea isi au rostul de fapt.

Si da, Io's, eu am boala pe touring pt ca mi se pare ca arata exceptional, imi place f mult spatele cu niste jante pe 17 si anvelope de 255 wub.gif plus ca poti sa cari si un frigider in spate fara sa te doara capul, skiuri, bicla, aproape orice....la cei 1430 L

poze cu 520-ul acum pt ca l-au scos de pe site fiind rezervat
reactor_share
Si eu as alege 520 in locul tau Edi. Arata mult ma bine, si te costa si mai putin.
Plus ca si asigurarea si impozitul sunt mai mici, deci fara probleme as alege 520i. Oricum tu decizi!
florin83
asigurarea e la fel, impozitu cu 1-2 mil/an mai putin, deci nu e cine stie ce..
oricum tot 520 as alege si eu tongue.gif
Rares
QUOTE (florin83 @ May 21 2008, 02:23 PM) *
asigurarea e la fel, impozitu cu 1-2 mil/an mai putin, deci nu e cine stie ce..
oricum tot 520 as alege si eu tongue.gif


520i
Edi_
QUOTE (reactor_share @ May 21 2008, 12:27 PM) *
Si eu as alege 520 in locul tau Edi. Arata mult ma bine, si te costa si mai putin.
Plus ca si asigurarea si impozitul sunt mai mici, deci fara probleme as alege 520i. Oricum tu decizi!


costa semnificativ mai putin, are km mai putini si arata mai bine

QUOTE (florin83 @ May 21 2008, 02:23 PM) *
asigurarea e la fel, impozitu cu 1-2 mil/an mai putin, deci nu e cine stie ce..
oricum tot 520 as alege si eu tongue.gif


taxa mai mica, deci pret final la 520 cu taxa, drum, si numere va fi 5500 E, in loc de 7500 cat e 525-ul

Da, deci m-am hotarat, cumpar 520-ul. Am vorbit cu cineva cu trailer, pe miercuri va fi acasa masinuta. BMW e30 Cabrio.gif
georgem
QUOTE (Edi_ @ May 21 2008, 02:30 PM) *
Da, deci m-am hotarat, cumpar 520-ul. Am vorbit cu cineva cu trailer, pe miercuri va fi acasa masinuta.

Cred ca si eu as fi ales pana la urma tot 520-ul dintre cele doua masini.
O aduci pe trailer pana acasa? De ce, de teama de accidente fara casco sau din alte motive?
Edi_
QUOTE (georgem @ May 21 2008, 02:46 PM) *
Cred ca si eu as fi ales pana la urma tot 520-ul dintre cele doua masini.
O aduci pe trailer pana acasa? De ce, de teama de accidente fara casco sau din alte motive?


Sunt in sesiune acum si nu prea imi permit sa pierd 3-4 zile si sa fiu obosit, plus ca nu am chef de drumul ala acum singur..
Rares
QUOTE (Edi_ @ May 21 2008, 03:00 PM) *
plus ca nu am chef de drumul ala acum singur..


Ne strangem vreo 20 si venim cu tine.
Doara de aia suntem membrii pe forum, nu? biggrin.gif
Edi_
QUOTE (Rares @ May 22 2008, 10:10 AM) *
Ne strangem vreo 20 si venim cu tine.
Doara de aia suntem membrii pe forum, nu? biggrin.gif


laugh.gif Asta-i buna, daca stiam nu mai trimiteam trailer, dar problema principala e timpul, am foarte mult de invatat zilele astea, desi nu cred ca o sa am asa spor gandindu-ma la masina.
rbv1806
Din cate vad eu mergi pe ideea de dotari f multe.
Daca cauti bine la banii astia gasesti si E39. Dar ma rog e alegerea ta.
Oricum al meu l-am luat in februarie anul acesta e din 11.1993 si arata dupa cum se vede in poze.Are Clima Bi-zone ABS, Airbag, 140.000,-Km, alarma, radio Cass cu Magazie 6CD-uri, cutie automata, Vanos. Pret 2.200,- EURO, cu numere pe 3 luni, plus taxa, plus xenoane si senzori parcare, pluis 4 roti cu jenti de iarna (de vara avea),plus arcuri spate noi (obsesia mea - nu era nevoie), plus schimb ulei + filtre la cutie automata, bujii, ulei motor, filtre , polen, lichid frana, antigel, practic aproape tot , inclusiv carlig de pe E-bay, ajunge undeva la 3.000,- ~ 3.300,- EURO inmatriculat in Tara (in iulie).
Si apropos 1993 e cel mai favorabil an din punct de vedere al taxei. La al meu va fi 328,-EURO. Tot ce e mai nou creste exponential.

Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment
Edi_
Da, e f frumoasa si a ta, dar nu, nu gasesti e39 in stare buna la 3850 E si nici la 5000, doar masini uzate. Am avut si e39, superba masina insa nu vreau sa ma arunc pt ca stiu ca m-ar costa mult sa o fac impecabila.

Criteriile mele nu sunt neaparat dotarile multe, dupa cum vezi 520-ul pe care l-am rezervat nu e cel mai dotat, chiar daca are suficiente dotari. In schimb mie imi place asa:

1. touring
2. interor de culoare inchisa- stofa sau piele- egal, clima, 2x airbag
3. stare estetica si tehnica impecabila

Iar ce priveste taxa, am studiat problema si stiu ca ea creste exponential cu cat e mai noua masina cu norma E2, dar aia 700 de E nu sunt un impediment sa-mi cumpar ceea ce imi doresc, adica un e34 ultima editie, bine intretinut, deci probleme mai putine, plus ca din ce am citit pe forumul e34.de am inteles ca modelele de pana in '93 sunt mai susceptibile la rugina fata de celelalte de dupa '94. Daca e adevarat sau nu-nu stiu, insa am auzit destule plangeri.
INTERCEPTOR
touring este o masina super.si mie imi place
asa alege 525 doar pt motorizare.diferenta infima la consum,restul taxe si bani n plus este calculul tau
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.