![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Mai nou am o dilema destul de mare, vreau sa-mi cumpar un e34 touring si nu ma pot hotari. Ambele masini sunt din 1995 de vanzare in Germania cu foarte multe dotari (similare), 520-ul are 140000km iar 525-ul 200000. Sunt ferm convins ca 525-ul e mai bun decat 520-ul dar oare chiar asa mare e diferenta? Cine a condus 520 cu vanos poate sa-mi spuna ce impresii a avut..Tocmai am restrans cautarea si am 2 variante, 520-ul fiind mai iefitn(3850 E) dar cu aceleasi dotari ca si 525-ul(4950 E).
Conform calculatorului http://www.taxapoluare.com/calculator-taxa-rezultate.htm la 520 taxa va fi 1051 E iar la 525 2000 E!!! Prin urmare pret final 520i 5000 E plus drumul si 525 i 6950 E Aici sunt linkurile cu cele 2 touring-uri: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxeoslt11tn3 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vnd21zr2dywd This post has been edited by Edi_: May 20 2008, 03:17 AM -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
520-ul arata mai bine la interior, se vede ca are mai putini km parcursi decat 525-ul, care are pielea uzata pe sezutul de la scaunul soferului. Ornamentele insa imi plac mai mult la 525 (la 520 sunt ca ale mele).
Alegerea e intr-adevar grea, ce bine era daca 525-ul arata mai bine... Iti usura alegerea. Eu am vrut neaparat 525i si din cauza faptului ca are check control si se poate pune OBC4 foarte simplu. Ma gandesc oare cum as fi aflat altfel cand nu-mi mai functionau diverse becuri pe motiv ca s-au ars sau ca sunt fire intrerupte... Mi s-a ars un bec la frana si imediat am vazut in bord eroarea "One brake light" (sau cam asa ceva), si mult timp am vazut "Lic. plate light" din cauza firelor rupte in portbagaj pe care le-am reparat acum cateva saptamani. 525-ul are si clima automata, care e de preferat, insa din cate am auzit e mai putin fiabila decat cea cu rotite, cum are 520-ul. De condus 520 n-am condus sa imi dau seama care e diferenta intre motoare. Presupun ca se simte totusi, sunt 42 CP diferenta. Vara trecuta m-am intrecut in joaca cu un Passat nou care avea motor de 2 litri FSI 150 CP benzina pe mai multi km si intr-adevar ma jucam cu el, mai ales de la o anumita viteza in sus... Mi-ar fi greu sa ma hotarasc, sunt curios ce vei face. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:53 AM |