![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci, din motive ca imi trepideaza volanul daca franez de la 120 kmh pana la viteza necesara virarii in siguranta, m-am hotarat sa ii schimb discurile de frana. Edi mi-a zis ca de la discuri e problema. Dupa cum stiti mi-a dat si discuri noi noute la masina, si daca tot le am, am zis ca mai bine sa le schimb.
Problema e ca ele sunt pline si nu ventilate ca cele actuale. Se merita schimbul in acest caz, sau ar trebui sa cumpar o pereche de discuri ventilate. Nu sunt un racer si nici un racer wannabe, asa ca din acest motiv intreb. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Problema e ca ele sunt pline si nu ventilate ca cele actuale. Se merita schimbul in acest caz, sau ar trebui sa cumpar o pereche de discuri ventilate. Nu sunt un racer si nici un racer wannabe, asa ca din acest motiv intreb. Daca banii nu sunt o problema, discurile ventilate sunt mai bune, indiferent daca esti racer sau nu. Nu poti sti niciodata pe unde ajungi cu masina (serpentine, pante, etc). Totusi, stiam ca unele discuri se pot reconditiona daca nu au depasit un anumit grad de uzura. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:01 PM |