reactor_share
May 20 2008, 10:16 AM
Deci, din motive ca imi trepideaza volanul daca franez de la 120 kmh pana la viteza necesara virarii in siguranta, m-am hotarat sa ii schimb discurile de frana. Edi mi-a zis ca de la discuri e problema. Dupa cum stiti mi-a dat si discuri noi noute la masina, si daca tot le am, am zis ca mai bine sa le schimb.
Problema e ca ele sunt pline si nu ventilate ca cele actuale. Se merita schimbul in acest caz, sau ar trebui sa cumpar o pereche de discuri ventilate.
Nu sunt un racer si nici un racer wannabe, asa ca din acest motiv intreb.
TiL
May 20 2008, 10:55 AM
Se pupa discul plin cu etrierii de la ventilate?
Daca da... nu cred ca-i o problema prea mare sa faci schimbul.
nmg
May 20 2008, 11:16 AM
QUOTE (reactor_share @ May 20 2008, 11:16 AM)
Problema e ca ele sunt pline si nu ventilate ca cele actuale. Se merita schimbul in acest caz, sau ar trebui sa cumpar o pereche de discuri ventilate.
Nu sunt un racer si nici un racer wannabe, asa ca din acest motiv intreb.
Daca banii nu sunt o problema, discurile ventilate sunt mai bune, indiferent daca esti racer sau nu. Nu poti sti niciodata pe unde ajungi cu masina (serpentine, pante, etc).
Totusi, stiam ca unele discuri se pot reconditiona daca nu au depasit un anumit grad de uzura.
manole74
May 20 2008, 08:54 PM
Daca persista problema dupa ce schimbi discurile, atunci beleaua e la articulatii......
io'sŪ
May 20 2008, 09:55 PM
nu poti sa pui discuri pline daca au fost ventilate sau invers, difera suportul de etrier si etrierul
reactor_share
May 20 2008, 10:12 PM
Ma bucur pentru raspunsurile primite. Chiar nu stiam ca poate sa difere suportul de etrier si etrierul in sine. Atunci sunt nevoit sa vand aceste discuri, sau macar sa iau in calcul aceasta varianta.
Daca intr-adevar trepidatiile nu vor disparea dupa schimbul discurilor, atunci se va pune altfel problema.
Practic doar astea sunt problemele, altele nu le are, aceasta masina. Si azi am mers cu ea, si vorba lui Edi, pe zi ce trece iti place tot mai mult.
E o masina pe cinste.
Nu cred ca itui trepideaza de la discuri daca e numai intr-un interval de viteza.
Cel mai probabil ai un joc undeva. La e28 este un brat foarte scurt care misca directia. nu stiu cum sa ma exprim mai exact, uita-te la piesele 5,6,7 din linkul de mai jos. verifica-l pe ala. Pe urma capetele de bara, bara de conexiune.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=25
Ce sa zic... si mie imi trepideaza de se rupe masina la peste 120km/h si sunt aproape sigur ca-i de la discuri. La viteze mici nu prea se simte, dar daca esti atent sesizezi ca franeaza "in suturi".
reactor_share
Jun 5 2008, 01:27 AM
Deci fenomenul este cam asa: cand franez de la 120 kmh LA 80 kmh atunci volanul imi joaca practic in maini, stanga - dreapta, si masina se cutremura toata, de la 80 in jos nu mai are nimic. Iar de la 180 KMH la 120 nu se simte nimic!
io'sŪ
Jun 5 2008, 01:52 AM
jantele se centreaza bine in HUB? eu am patit asa cu jante de e39 si dupa ce am pus inele de centrare nu am mai avut probleme
reactor_share
Jun 5 2008, 09:14 AM
Pai sunt jantele originale de E28, cum sa nu se centreze bine. Asta chiar ar fi culmea. Oricum trebuie verificata si aceasta varianta!
io'sŪ
Jun 5 2008, 10:50 PM
mai verifica si semicaseta
George77
Jun 6 2008, 02:45 AM
cred ca ar trebui sa incepi sa te uiti dupa niste discuri de frana de fata
reactor_share
Jun 6 2008, 04:04 PM
QUOTE (George77 @ Jun 6 2008, 03:45 AM)
cred ca ar trebui sa incepi sa te uiti dupa niste discuri de frana de fata
de schimbat oricum trebuie sa le schimb. daca problema nu va disparea atunci ma voi uita si la semicaseta, si tot asa...
Bucsa de semicaseta e cam nesemnificativa. Am avut-o muci pe doua masini si nu ma durea deloc, am schimbat-o doar pentru ca Interceptor a vazut ca-i varza, mi-a aratat sa vad cu ochii mei. Dar efectele nu sunt semnificative. Discuri si pivoti sa ai buni.
Si rulmenti.
reactor_share
Oct 15 2008, 11:01 PM
QUOTE (ve @ Jun 4 2008, 05:46 PM)
Nu cred ca itui trepideaza de la discuri daca e numai intr-un interval de viteza.
Cel mai probabil ai un joc undeva. La e28 este un brat foarte scurt care misca directia. nu stiu cum sa ma exprim mai exact, uita-te la piesele 5,6,7 din linkul de mai jos. verifica-l pe ala. Pe urma capetele de bara, bara de conexiune.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=25Intr-adevar era un joc la bara de conexiune si am schimbat-o si pe ea si pe bucsa din "pitman arm". A disparut tremuratul!
Dar am ramas cu altceva, de care am zis intr-un post mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.