![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Intr-un final am gasit ocazia perfecta si m-am decis sa inlocuiesc actuala si jalnica c.v.
Masina se afla chiar acum in sala de operatii. Intrebările mele sunt urmatoarele: Ce lucruri trebuiesc avute in vedere / nu trebuiesc omise? 1. Cat ulei intra? 2. E adevarat ca uleiul se toarna cu cutia in treapta "R" si motorul functionand? 3. E adevarat ca exista un filtru de ulei al cutiei? Unde? ![]() 4. Aerisirea se face apoi trecand prin toate treptele....si completand in timpul acesta? 5. Pe unde se toarna uleiul? 6. E nevoie si de radiator de ulei? 7. Alte sfaturi?! P.S. Deprte de mine intentia sa jignesc "doctorul" prin acest topic...e un double check si să spun că am mai īnvăţat şi eu ceva ![]() l.e. : cutia vine tot de pe un 735, un pic mai batran (tot e32) This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 11:10 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Castrol TQ-D era uleiul.
M-am uitat pe .pdf si m-am mai linistit putin ca erau foarte putine situatiile unde se recomanda "repair gearbox" care sa coincida cu ce am eu acolo. Il voi verifica si cu motorul pornit; verificarea a fost cu motorul oprit.... Oricum, ultima oara nivelul era peste plasticul negru cu nivelul optim ![]() l.e. - se pare ca ar fi din selector (adica levierul/muştiucul/maneta din cabina) si cablul care se leaga la cutie din el. Practic ar rebui reglat corect (in bord arata corect, dar in fapt nu face nimic...ciudat). 10 pucte: Mai departe trebuie completat uleiul pana la maxim, dar cum īmi dau seama cum se completeaza a.ī. să ajungă nivelul la maxim şi nu peste?? Mai sunt cauze si efecte, dar sunt cam demoralizat... ....Deschis la sugestii..... This post has been edited by CRM112: May 15 2008, 01:45 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Castrol TQ-D era uleiul. M-am uitat pe .pdf si m-am mai linistit putin ca erau foarte putine situatiile unde se recomanda "repair gearbox" care sa coincida cu ce am eu acolo. Il voi verifica si cu motorul pornit; verificarea a fost cu motorul oprit.... Oricum, ultima oara nivelul era peste plasticul negru cu nivelul optim ![]() l.e. - se pare ca ar fi din selector (adica levierul/muştiucul/maneta din cabina) si cablul care se leaga la cutie din el. Practic ar rebui reglat corect (in bord arata corect, dar in fapt nu face nimic...ciudat). 10 pucte: Mai departe trebuie completat uleiul pana la maxim, dar cum īmi dau seama cum se completeaza a.ī. să ajungă nivelul la maxim şi nu peste?? Mai sunt cauze si efecte, dar sunt cam demoralizat... ....Deschis la sugestii..... Sorry, am scris D sau N, trebuie sa fie P sau N. Am impresie ca cand merge motor, iti arate mai putin pe joja decat cand merge. Deci e posibil sa nu ai destul de ulei in cutie. Asta ar si explica de ce merge mai prost dupa ce ai mai scos ulei pentru ca ai crezut ca esti peste nivel. Ulei se completeaza cat un pic si apoi verificare cu joja pana e la max.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 05:18 PM |