am verificat filtrul si pare in regula. Sti cumva...pâsla aia trebuie sa fie pozitionata uniform? Adica mai mult atarnata de placa aia cu gaura, decat sa astupe uniform gaura de filtrare ca sa zic asa. E in partea opusa fata de cum e poza din link.
L-am verificat si pare curat (in lipsa altuia pe moment)
Stie cineva cum se schimba exact uleiul din cutie, in cazul in care se umple toata cantitatea?
fun fact: au fost pusi 6 litri din 7,ceva cati am inles ca intra. Acestia au fost integral pusi cu motorul oprit.
S-a facut proba, a aparut si problema (a intrat in protetie la kick-down/accelerare), pe joja (inainte de proba) uleiul era la nivelul maxim (la o alta verificare chiar peste nivel

, desi catitatea era mai mica decat cea recomandata).
In fine, pe scurt am scos uleiul si l-am completat din nou. Au iesit ~3.3 (aveam masurat cat trebuiau sa fie 3l). Proba din nou, aceleasi simptome. In paralel, la pornire se auzea un zgomot metalic de frecare de roata, iar cuplarea R era cam violenta (ambele s-au manifestat si inainte).
Se repeta golirea/completarea uleiului, numai ca de data asta au iesit cam 2.3l ....
De bine...de rau, nu stiu. Problema e ca la sfarstul zilei, cutia nu mai cupla.
Probe s-au facut pe distante scurte, iar motorul/cutia nu au fost forţate.
am intrat intr-un punct mort. deja nu mai stiu daca sa iau un ambriaj nou pt. manuala si ... asta e.... sau sa mai insistam....voiam automata...
Masina a fost original automata, altfel nu ma/ne complicam.
someone...anyone?!