IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cutie automata, pe m30b35
CRM112
post May 13 2008, 11:08 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Intr-un final am gasit ocazia perfecta si m-am decis sa inlocuiesc actuala si jalnica c.v.

Masina se afla chiar acum in sala de operatii. Intrebările mele sunt urmatoarele:

Ce lucruri trebuiesc avute in vedere / nu trebuiesc omise?

1. Cat ulei intra?
2. E adevarat ca uleiul se toarna cu cutia in treapta "R" si motorul functionand?
3. E adevarat ca exista un filtru de ulei al cutiei? Unde? smile.gif
4. Aerisirea se face apoi trecand prin toate treptele....si completand in timpul acesta?
5. Pe unde se toarna uleiul?
6. E nevoie si de radiator de ulei?
7. Alte sfaturi?!

P.S. Deprte de mine intentia sa jignesc "doctorul" prin acest topic...e un double check si să spun că am mai īnvăţat şi eu ceva smile.gif


l.e. : cutia vine tot de pe un 735, un pic mai batran (tot e32)

This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 11:10 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
CRM112
post May 15 2008, 10:09 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am verificat filtrul si pare in regula. Sti cumva...pāsla aia trebuie sa fie pozitionata uniform? Adica mai mult atarnata de placa aia cu gaura, decat sa astupe uniform gaura de filtrare ca sa zic asa. E in partea opusa fata de cum e poza din link.

L-am verificat si pare curat (in lipsa altuia pe moment)

Stie cineva cum se schimba exact uleiul din cutie, in cazul in care se umple toata cantitatea?

fun fact: au fost pusi 6 litri din 7,ceva cati am inles ca intra. Acestia au fost integral pusi cu motorul oprit.
S-a facut proba, a aparut si problema (a intrat in protetie la kick-down/accelerare), pe joja (inainte de proba) uleiul era la nivelul maxim (la o alta verificare chiar peste nivel sad.gif , desi catitatea era mai mica decat cea recomandata).
In fine, pe scurt am scos uleiul si l-am completat din nou. Au iesit ~3.3 (aveam masurat cat trebuiau sa fie 3l). Proba din nou, aceleasi simptome. In paralel, la pornire se auzea un zgomot metalic de frecare de roata, iar cuplarea R era cam violenta (ambele s-au manifestat si inainte).
Se repeta golirea/completarea uleiului, numai ca de data asta au iesit cam 2.3l ....

De bine...de rau, nu stiu. Problema e ca la sfarstul zilei, cutia nu mai cupla.
Probe s-au facut pe distante scurte, iar motorul/cutia nu au fost forţate.

am intrat intr-un punct mort. deja nu mai stiu daca sa iau un ambriaj nou pt. manuala si ... asta e.... sau sa mai insistam....voiam automata... vio (33).gif

Masina a fost original automata, altfel nu ma/ne complicam.

someone...anyone?! conf (8).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 15 2008, 01:18 PM
Post #3


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Vezi ca nivel se verifica la joca cu motorul pornit si cutie in D sau N.
Cand era nivel jos de ulei la mine am abservat ca cuplare la D era mai brusc, mai ales dupa franare puternica.
In total intre cam 7 ( chiar nu stiu exact dar cam pe acolo ) dar la schimb de ulei intre decat 3. Parca si necuplare poate fi de la prea putine ulei.

Vezi ca in .pdf pe care iti am dat ai un fel de tabela de diagnostica.

ps ce ulei ai bagat? Mie la Filaret au dat Aral ATF 22 si nu am avut probleme dupa o schimbare de 3 litri de ulei.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th August 2025 - 05:07 AM