![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Intr-un final am gasit ocazia perfecta si m-am decis sa inlocuiesc actuala si jalnica c.v.
Masina se afla chiar acum in sala de operatii. Intrebările mele sunt urmatoarele: Ce lucruri trebuiesc avute in vedere / nu trebuiesc omise? 1. Cat ulei intra? 2. E adevarat ca uleiul se toarna cu cutia in treapta "R" si motorul functionand? 3. E adevarat ca exista un filtru de ulei al cutiei? Unde? ![]() 4. Aerisirea se face apoi trecand prin toate treptele....si completand in timpul acesta? 5. Pe unde se toarna uleiul? 6. E nevoie si de radiator de ulei? 7. Alte sfaturi?! P.S. Deprte de mine intentia sa jignesc "doctorul" prin acest topic...e un double check si să spun că am mai īnvăţat şi eu ceva ![]() l.e. : cutia vine tot de pe un 735, un pic mai batran (tot e32) This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 11:10 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am verificat filtrul si pare in regula. Sti cumva...pāsla aia trebuie sa fie pozitionata uniform? Adica mai mult atarnata de placa aia cu gaura, decat sa astupe uniform gaura de filtrare ca sa zic asa. E in partea opusa fata de cum e poza din link.
L-am verificat si pare curat (in lipsa altuia pe moment) Stie cineva cum se schimba exact uleiul din cutie, in cazul in care se umple toata cantitatea? fun fact: au fost pusi 6 litri din 7,ceva cati am inles ca intra. Acestia au fost integral pusi cu motorul oprit. S-a facut proba, a aparut si problema (a intrat in protetie la kick-down/accelerare), pe joja (inainte de proba) uleiul era la nivelul maxim (la o alta verificare chiar peste nivel ![]() In fine, pe scurt am scos uleiul si l-am completat din nou. Au iesit ~3.3 (aveam masurat cat trebuiau sa fie 3l). Proba din nou, aceleasi simptome. In paralel, la pornire se auzea un zgomot metalic de frecare de roata, iar cuplarea R era cam violenta (ambele s-au manifestat si inainte). Se repeta golirea/completarea uleiului, numai ca de data asta au iesit cam 2.3l .... De bine...de rau, nu stiu. Problema e ca la sfarstul zilei, cutia nu mai cupla. Probe s-au facut pe distante scurte, iar motorul/cutia nu au fost forţate. am intrat intr-un punct mort. deja nu mai stiu daca sa iau un ambriaj nou pt. manuala si ... asta e.... sau sa mai insistam....voiam automata... ![]() Masina a fost original automata, altfel nu ma/ne complicam. someone...anyone?! ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Vezi ca nivel se verifica la joca cu motorul pornit si cutie in D sau N.
Cand era nivel jos de ulei la mine am abservat ca cuplare la D era mai brusc, mai ales dupa franare puternica. In total intre cam 7 ( chiar nu stiu exact dar cam pe acolo ) dar la schimb de ulei intre decat 3. Parca si necuplare poate fi de la prea putine ulei. Vezi ca in .pdf pe care iti am dat ai un fel de tabela de diagnostica. ps ce ulei ai bagat? Mie la Filaret au dat Aral ATF 22 si nu am avut probleme dupa o schimbare de 3 litri de ulei. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:07 AM |