![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Intr-un final am gasit ocazia perfecta si m-am decis sa inlocuiesc actuala si jalnica c.v.
Masina se afla chiar acum in sala de operatii. Intrebările mele sunt urmatoarele: Ce lucruri trebuiesc avute in vedere / nu trebuiesc omise? 1. Cat ulei intra? 2. E adevarat ca uleiul se toarna cu cutia in treapta "R" si motorul functionand? 3. E adevarat ca exista un filtru de ulei al cutiei? Unde? ![]() 4. Aerisirea se face apoi trecand prin toate treptele....si completand in timpul acesta? 5. Pe unde se toarna uleiul? 6. E nevoie si de radiator de ulei? 7. Alte sfaturi?! P.S. Deprte de mine intentia sa jignesc "doctorul" prin acest topic...e un double check si să spun că am mai īnvăţat şi eu ceva ![]() l.e. : cutia vine tot de pe un 735, un pic mai batran (tot e32) This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 11:10 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
eu am schimbat filtru de ulei de la cutia mea tot 4hp22 l-am luat de la bavaria....era infundat muci filtru...
![]() http://bmwfans.info/original/E28/Lim/528i-.../ill-24_0432/#5 piesa numaru 3 e filtru de ulei si tre sa mai iei si o-ringu ala... scoti baia de ulei de la cutie si dupa filtru care iese relativ usor... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:05 AM |