![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Intr-un final am gasit ocazia perfecta si m-am decis sa inlocuiesc actuala si jalnica c.v.
Masina se afla chiar acum in sala de operatii. Intrebările mele sunt urmatoarele: Ce lucruri trebuiesc avute in vedere / nu trebuiesc omise? 1. Cat ulei intra? 2. E adevarat ca uleiul se toarna cu cutia in treapta "R" si motorul functionand? 3. E adevarat ca exista un filtru de ulei al cutiei? Unde? ![]() 4. Aerisirea se face apoi trecand prin toate treptele....si completand in timpul acesta? 5. Pe unde se toarna uleiul? 6. E nevoie si de radiator de ulei? 7. Alte sfaturi?! P.S. Deprte de mine intentia sa jignesc "doctorul" prin acest topic...e un double check si să spun că am mai învăţat şi eu ceva ![]() l.e. : cutia vine tot de pe un 735, un pic mai batran (tot e32) This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 11:10 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pai voi discuta cu dl. doctor ca isi monteaza motorul care era cuplat la cutie pe un e30, si voi scadea din cost anumite elemente.
Cutia propriu-zisa am inteles ca nu îi e necesara. Daca te interesează conversia te anunţ ce rămâne; posibil cutie, ambreiaj şi înca nişte elemente, dar nu cred ca va fi disponibil tur-retur ulei de exemplu. l.e. din pacate cutia nu va primi filtru nou caci nu l-am gasit in ultima ora de cand ma ocup mai serios de problema ![]() This post has been edited by CRM112: May 13 2008, 03:35 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:26 AM |