![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
MeHigh: diferentialul e de diesel, al lui. 3.45
Filtrele si uleiul sunt schimbate de cand am pus motoru pe masina, de 500 km. Jakal: asa imi face si mie. Porneste la sfert , dupa vreo 5 secunde incepe si bate rau de tot, scoate si fum albastru, dar la mine tine cam 3 - 4 minute toata treaba, dupa care se linisteste si merge bine motoru. Si avansul din pompa e dat la minim,ca am fost la service-u ala de la Filaret si au reglat. (dupa aia a inceput sa faca ca naiba motoru ![]() S-a uitat un prieten aseara la masina , era dat debit mare rau din pompa, d-aia si dadea fum mult. A dat mic, nu mai scoate nici fum (decat putin) , dar nici nu mai fuge ![]() In alta ordine de idei , sa vad cum o sa consume acum , ca vad ca am mers mai mult decat de obicei... This post has been edited by Costynnn: May 13 2008, 11:02 AM -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:49 AM |