![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Problem: am observat ca imi consuma foarte mult; peste 13 in oras , mers seara cand traficul e super lejer. Scoate fum negru rau. De fugit fuge. Dar sa fie debitul dat foarte mare , din pompa ? Eu nu am umblat deloc la motor si reglaje.
Stie cineva vreun remediu pentru consumu meu ? ![]() Si altceva: cand e rece si o pornesc , merge cam 2-3 minute , cu niste zgomote infernale din motor, parca nu are ulei deloc deloc. Bate si face ca toti dracii. Ulei am in motor destul. Dupa vreo 3 minute , se opresc brusc toate zgomotele, si merge ceas. Oare ce o fi ? mi-e sa nu se rupa motoru naiba ....... ![]() This post has been edited by Costynnn: May 12 2008, 01:16 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:18 PM |