IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Sfat achizitionare BMW 518 pe carburatie an 1984
gusteru29
post May 9 2008, 09:39 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9-May 08
Member No.: 1,640
Car: E28
Engine: 1.8 90 CP



Salut, as dori sa achizitionez masina din titlu, BMW 518 pe carburatie.Se merita acest model? are o problema la motor, de pornit porneste dar se aude poc poc poc poc in el si devine din ce in ce mai rapid dupa turatie lui.Masina nu a fost folosita de aprox 1 an, nu este ruginit dar cum este treaba cu motorul?Sunt costisitoare reparatiile la un motor BMW ? exista mecanici care se pricep si la motoare de BMW nu doar la dacia?!Masina o stiu de vreo 2 ani, dar tipul respectiv nu prea a mers cu ea...nu pot baga mana in foc ca nu este alergata, dar nu asa cum sunt altele.
Poate ma lamureste careva si pe mine.In afara din zgomotol motor funtioneaza de la primul la ultimul becule, led si ce mai are ea pe acolo.aaaa inca ceva pretul de achizitie ar fii undeva la 500, 550 euro maxim.(adica vreo 20 mil)

cum este acest model de obicei?mai ales cel cu motor de 1,8 carb/

This post has been edited by gusteru29: May 9 2008, 09:41 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post May 9 2008, 01:13 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Parca 518 e mai usor decat restul E28, asa ca se compenseaza. Plus diferetialul scurt din fabrica, rezulta o masinuta fasneata pentru oras, destul de cheala, fara dotari. S-ar putea sa am niste fete de usi mai frumusele pentru ea, plastic+textil, verzi. Acum cred ca le are pe cele cu vinilin, nu?

Daca motorul bate si totusi merge rotund, cred ca-i grava problema... Se stinge greu becul de presiune ulei la pornire? Nu e foarte complicat sa-l schimbi, dar daca pui alt model trebuie sa ai totul la el: pompa benzina, radiator, cutie, esapament, instalatie electrica, cardan, (o sa vrei poate si punte spate cu discuri), carcasa filtru si nota de plata creste mult. Apoi, nu stiu daca ai pe caroserie suportul pompei electrice de benzina. M-am lovit de problema asta cand am trecut de la TD la 525i. Asa ca nota de plata creste... daca esti multumit de 4 cilindri mai bine ii faci motorul ei. Te va costa peste 20 mil, nu stiu sa spun exact, dar probabil intre 20 si 40 mil, nu stim daca o sa ai nevoie si de pistoane, axa cu came, sau alte surprize.

Jante aluminiu pe 14? Nu sunt cine stie ce daca-s originale, ca au ET mare (22), rezulta stabilitate cam la fel ca si cu rotile de tabla 14-15".
Exista roti de aliaj 14 si 15" modele asemanatoare BBS-urilor (fagure), cu ET11. Sunt perfecte pentru E12/E28 fara mari pretentii sportive.

Mergi cu cineva care a mai vazut vechituri de-astea sa-si dea cu parerea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th August 2025 - 12:26 PM