![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
De doua saptamani in sfarsit vad si eu ca evoluez cu proiectul meu.Galeria de evacuare era menita pt un M50/52 si asa mai departe, din care am taiat ultimii doi cilindrii ca sa o potrivesc pe motorul meu.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Iti recomand cu caldura un wastegate extern de minim 40 mm, eliminearea acuatorului si aspuparea circuitului de by-pass pe care il are de fabrica turbina ta. Nu vad ce model e turbina, dar nu cred ca este cea mai adecvata pt motorul tau. Un T03 ar fi fost ideal.
O sa iti faca overbosst fara wastegate extern,apoi se va stabiliza la presiunea reglata de tine, si risti sa strici motorul. Monteaza-ti un regulator de presiune reglabil, cu ceas, facut pt motoare turbo, te va ajuta sa imbogateasca amestecul o data cu cresterea presiunii de aer din admisie. Injectoare mai mari obligatoriu. O sa o reusesti sa o faci sa mearga cat de cat schimband softul, dar tot nu va merge la potential maxim, cum ar merge cu un ECU stand alone. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 03:48 PM |