![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
am un 325i model de america,170 cp dar nu sint multumit cum trage pe 400...
iau bataie de la 318 is cu cip(cam 150 cai)..cam o aripa de fata... ![]() am inteles ca as putea sa ii pun turbo,cip ,dar investitia e prea mare si nu dispun de bani momentan intrebarea este: ce alte modificari sa ii faci sa traga mai bine?...am auzit ca pot sa ii pun injectoare de 2,5 24 V,merge?? calculatorul nu mai este cel de america,i-am pus de europa...problema cica ar fi ca am raportul de compresie(nu stiu daca m-am exprimat bine) 8,8:1 si ar fi cel mai slab..... astept sfaturi de la voi.....va multumesc.... This post has been edited by jakal: Apr 6 2008, 12:17 AM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 7-May 08 From: Bucuresti Member No.: 1,632 Car: E30 Engine: M20b25 Turbo ![]() |
Eu am grup mai lung ca al tau, 3.46 si bat la is-uri ca la fasole. Tot motor cu 8.8 r.c. am si eu, motronic 2, cum ii spune lumea. Se terminca cu 173 codul de ecu.
Verifica aprinderea, vezi culoarea bujiilor, poate merge sarac. Poti avea probleme la alimentare in cazul asta. Ori injectoare colmatate partial, ori nu ai presiune suficienta in rampa. De asemenea poti avea debitmetrul defect. Iti recomanda inlocuirea cu unul bun, nedesfacut in viata lui. Daca ai reglat jocul termic de la culbutori, si l=ai facut prea mic, nu mai trage masina. 0.25 sa ii faci. -------------------- Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:31 AM |