![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||||||||||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Va salut pe toti,am fost invitat sa imi prezint masina aici si asta am de gand sa si fac
Multi din voi o stiti dar mai mult ca sigur nu amanuntit asa ca am sa va dau eu mai multe amanunte Este vorba de o restaurare completa+foarte multe modificari,masina are acum un motor de m5 e34 3,6(s38b36)de 316cp+sistem de nitro dair port ce dezvolta 490 cp in urma unuor teste repetate pe dyno,o sa va atasez poze sa vedeti cum era si cum este acum.O sa revin cu mai multe detalii si cu mai multe poze............
Reason for edit: resize foto
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Salut.Mult succes cu prioectul turbo,am inceput si eu unul dar unul mai mic de doar 4 cilindri.Ce ai sa folosesti pt tuning la motor,evacuarea o sa o iei de la 666 sau o sa mergi pe una cheap de pe e bay??.Cat au fost pistoanele si bolturile de chiulasa?Asteptam noutati. evacuarea o sa faca o persoana specializata in asa ceva,bolturile de chiulasa 480 euro si pistoanele au fost scumpe ca mi le-au facut la comanda la raportul de compresie cerut de mine si tratate ceramic si fusta are un alt tratament special pe care fiecare il face daca el crede sau nu,bolturile de la pistoane sunt de asemenea unele speciale pentru turbo.....bine inteles ca au si gauri pt jeturi de ulei direct pe pistoane,o sa va tin la curent de cand o sa incep asamblarea motorului si pana il voi termina....numai bine.... This post has been edited by stapanul ursilor: May 2 2008, 05:39 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 08:43 AM |