![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
care sa fie? si la ce bani....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
daca motoarele sunt in parametrii conteaza mai mult combinatia intre diferential (lsd neaparat) si dimenziunile cauciucurilor.
toate 325-urile indiferent de caroserie si motor au probleme cu tractiunea un ambreiaj de curse nu te va avantaja aproape de loc pt ca nu prea poti sa il patinezi, pune un ambreiaj de m3 , sau stage1 din linkul lui daren (probabil ca asta e mult mai eftin) si un dif la care merge autoblocantul bine si este mai scurt un pic, cuciucuri cat mai late si cat mai inalte pe spate si jenti cat mai usoare (cred ca merg 255/45/17) (O.Z. super laeggera) daca faci rost de slickuri second poti sa pui si un ambreiaj mai tare.(dar lucreaza numai de la o anumita temperatura si cind sunt reci esti ca pe gheata) daca faci toate astea castigi aproape sigur , pe distanta scurta sau iar la viteza maxima nu vei avea nici o problema p.s. eleronul must go -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:58 AM |