![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ? Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum. Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG ! Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina ![]() Bafta. -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
curelele eu le am schimbat plus rola.si sa ma fut in el de diesel.mai mult ca sigur e pompa fugita de la punct.dar nu din vina mea.cinea a umblat pe acolo si a facut magarii ca s semne peste tot.eu mi am tras masina la ot axele sus pompa calata pe lacasul ei special si surpriza fix merge ca un cur.e ceva de la ciine a umblat inainte.am schimbat la reactor share acum 2 ani si absolut nici o problema.ori m am prostit intre timp ori e ceva dubios cu pompa ca vin toate la punct dar merge aiurea.nu aveti nici unu un diesel sa stati 1 ora sa vad si eu cum vin alea pe acolo la alimentare sau ce o fi
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 05:07 AM |