![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
am intrat pe forum si am vazut ca aici sunt mai multi specialisti decat in service-uri si as vrea sa cer ajutorul cuiva. Am un bmw 316i e36 102 cp l-am adus de curand din germania .Cam cat e normal sa consume in conditii normale de condus ?????? Cand e motorul rece n u sta la relantiu ,oscileaza turatiile de la 1200 pana aproape moare motorul , dupa ce fac vreo 10 km si se incalzeste isi revine si merge rotund. asta e prima problema Nu mergea prea bine in sensul ca daca accceleram se cam punea in bot si consuma cam 14 % in oras si cam 11% afara fara a fi condus sportiv. Am schimbat filtrul de aer si acum trage bine dar a crescut consumul la minim 20% si daca e condus peste 3000 consuma cam 30 %( am impresia ca bmw-ul meu se crede hummer
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
In primul rand curata regulatorul de relanti (idle control valve) si apoi injectoarele (la M40/M43 sunt f usor de scos si de curatat). Daca tot scoti acolo curata si corpul acceleratiei.
Apoi concentreaza-te pe amestec: du-te cu ea la un itp si da-i un ban aluia sa-i bage sonda de gaze (in fund ![]() Din pacate e mult de lucru, trebuie facut un algoritm si trebuie sa te tii de el... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st July 2025 - 03:27 AM |