IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Vreau e34, va cer pareri
Rares
post Apr 17 2008, 09:01 PM
Post #1


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



De o vreme incoace, m-am pomenit cautand e34 de vanzare.
Gasesc multe 520i, mai putine 525i si si mai putine 525ix.

Intrebarea e urmatoarea:
M30B20 am impresia ca e poate putin prea mic pt e34.
M30B25 pare numai bun

Avand in vedere ca deja sunt motorizat de 2,5L pe e12-le pe care il am, va intreb pe voi: ce recomandati si de ce?
Eu clar as opta pt e34 525ix, dar mi-e cumva de faza ca aud ca exista probleme la cutiile de transfer. am auzit gresit?
Care aveti, va rog nu va sfiiti cu sfaturi. Si nu ma refer neaparat la consum si/sau la diferente de putere. Fiabilitate, impresii generale, etc.

Deja am dat peste un 525ix frumos: 190.000km, trapa, interior piele, scaune sport, inchidere, AC, servo si servo, etc. 4000, negociabil. Culoarea e naspa: ceva mov ciudat.

P.S. Teoretic, urmatorul pas ar trebui sa fie un e28. Sa nu o luati nimeni in nume personal, dar nu imi plac.

P.S. P.S. Pt cei care vroiau sa intrebe, NU, nu vand e12-le. E prima dragoste.


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
georgem
post Apr 18 2008, 09:23 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Parerea mea (pe care am si aplicat-o) e ca de preferat e un 525i cu Vanos, si preferabil dupa 1994, cu facelift.
Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme pentru Vanos, nu cred ca are ce sa se strice la el daca nu umbli pe-acolo fara sa stii ce faci.
Mi-am schimbat garnitura capacului motorului, bujiile si uleiul sambata trecuta si am facut si niste poze. Aici e una cu Vanos-ul, mare lucru insa nu se vede.
Attached Image

Vanos-ul, din cate am inteles, lucreaza in functie de turatie si apasarea pedalei de acceleratie, lucreaza la turatii de mijloc (nu la relanti si nici la turatii de peste 5000 RPM), ajuta la valori mai mari ale cuplului si emisii mai mici de noxe.

In afara de faptul ca motoarele M50 sunt de generatie mai noua si sunt foarte asemanatoare cu motoare de dupa 2000 (M54 de exemplu, care a fost pus pana in 2005 pe Seria 5), am auzit despre ele ca sunt foarte fiabile. Distributia e pe lant. Puterea e mai mare si consumul mai mic decat la M20. Si masinile cu motor sunt cu cativa ani mai noi decat cele cu M20, deci sunt sanse ca masinile cu motor M50 sa fie mai bine intretinute (pot fi chiar si 7-8 ani diferenta intre primele si ultimele E34).



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Apr 18 2008, 09:51 AM
Post #3


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



Pana acuma am retinut urmtoarele variante:

520i M50 Vanos
525i M50 Vanos

Corect?


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 18 2008, 10:11 AM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Rares @ Apr 18 2008, 10:51 AM) *
Pana acuma am retinut urmtoarele variante:

520i M50 Vanos
525i M50 Vanos

Corect?

din pmdv , da!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 18 2008, 10:17 AM
Post #5


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ Apr 18 2008, 11:11 AM) *
din pmdv , da!

sau 530i cu M30 3000cmc smile.gif daca iti place M30. Eventual faci niste probe cu masini de pe piata, se vezi cum se misca. Variante cu motor in V sunt de evitat dpdv consum si complexitate mechanica, si mai e si pericolul nikasil.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Apr 18 2008, 11:04 AM
Post #6


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (bartro @ Apr 18 2008, 11:17 AM) *
sau 530i cu M30 3000cmc smile.gif daca iti place M30. Eventual faci niste probe cu masini de pe piata, se vezi cum se misca. Variante cu motor in V sunt de evitat dpdv consum si complexitate mechanica, si mai e si pericolul nikasil.


Da, imi zambeste ego-ul cu gandul la un M30B30. Dar totusi e cam mare motorul. Si pt consum, dar si din punct de vedere al puterii.
Cand zici de "pericolul nikasil", ce vrei sa zici? Se duce stratul de protectie sau la ce te referi?



QUOTE (georgem @ Apr 18 2008, 10:23 AM) *
Parerea mea (pe care am si aplicat-o) e ca de preferat e un 525i cu Vanos, si preferabil dupa 1994, cu facelift.
Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme pentru Vanos, nu cred ca are ce sa se strice la el daca nu umbli pe-acolo fara sa stii ce faci.


Mersi de sfat.
Tu ce impresie ai despre masina, in general? esti printre singurii avizati care pot da sfaturi din experienta proprie. Cam ce probleme ai avut cu ea? Nu ma refer ca directie, suspensie, consumabile, etc. Ma refer la transmisie, motor, clima, bord, etc.


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 18 2008, 11:45 AM
Post #7


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Rares @ Apr 18 2008, 12:04 PM) *
Cand zici de "pericolul nikasil", ce vrei sa zici? Se duce stratul de protectie sau la ce te referi?

Da, din cat am inteles sulfur din benzina (care nu are loc acolo dar poate sa fie) ataca stratul. Rezultat e pierdere de compresie.. Multe din primele V8-uri au fost inlocuita deja, dar un test de compresie face neaparat partea din procesul de achizitie.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- Rares   Vreau e34   Apr 17 2008, 09:01 PM
- - bartro   QUOTE (Rares @ Apr 17 2008, 10:01 PM) P.S...   Apr 17 2008, 09:30 PM
- - io`s   CITAT(Rares @ Apr 17 2008, 10:01 PM) .......   Apr 17 2008, 10:06 PM
|- - Rares   QUOTE (io`s @ Apr 17 2008, 11:06 PM) ...   Apr 17 2008, 10:49 PM
|- - Rares   QUOTE (io`s @ Apr 17 2008, 11:06 PM) ...   Apr 17 2008, 11:03 PM
- - Edi_   Recomand cu caldura 525i dupa 92(adica cu motor M5...   Apr 17 2008, 11:10 PM
- - io`s   vanos functioneaza la o anumita turatie si pe baza...   Apr 17 2008, 11:12 PM
- - Edi_   Vanos-ul face ca motorul sa fie mai silentios si s...   Apr 17 2008, 11:14 PM
|- - io`s   CITAT(Edi_ @ Apr 18 2008, 12:14 AM) Vanos...   Apr 17 2008, 11:18 PM
- - Edi_   Nu mai vand ix-ul...doar daca va fi taxa peste 500...   Apr 17 2008, 11:20 PM
|- - xox   QUOTE (Edi_ @ Apr 18 2008, 12:20 AM) Nu m...   Apr 18 2008, 12:00 AM
- - TiL   N-avea nici un sens sa iei E28, mai degraba inca u...   Apr 17 2008, 11:24 PM
- - georgem   Parerea mea (pe care am si aplicat-o) e ca de pref...   Apr 18 2008, 09:23 AM
|- - Rares   Pana acuma am retinut urmtoarele variante: 520i M...   Apr 18 2008, 09:51 AM
|- - io`s   CITAT(Rares @ Apr 18 2008, 10:51 AM) Pana...   Apr 18 2008, 10:11 AM
|- - bartro   QUOTE (io`s @ Apr 18 2008, 11:11 AM) ...   Apr 18 2008, 10:17 AM
|- - Rares   QUOTE (bartro @ Apr 18 2008, 11:17 AM) sa...   Apr 18 2008, 11:04 AM
|- - bartro   QUOTE (Rares @ Apr 18 2008, 12:04 PM) Can...   Apr 18 2008, 11:45 AM
- - TiL   530i sunt rare   Apr 18 2008, 11:09 AM
|- - Rares   Anunturi gasite, asa pe fuga: Vand autoturism BMW...   Apr 18 2008, 11:37 AM
|- - georgem   QUOTE (Rares @ Apr 18 2008, 12:37 PM) Int...   Apr 18 2008, 11:49 AM
|- - Rares   @george Mersi de info. Si da, oricum prioritate a...   Apr 18 2008, 12:20 PM
- - io`s   diferenta la RCA nu este deloc intre 2.5 si 3.0 L,...   Apr 18 2008, 12:01 PM
- - haifisch   e bine ca vrei sa tii si E12-le pe langa un E34......   Apr 19 2008, 10:54 AM
- - Rares   QUOTE (haifisch @ Apr 19 2008, 11:54 AM) ...   Apr 19 2008, 06:33 PM
- - Rares   Revin in forta cu o intrebare. Dupa cautari de vre...   Jun 13 2008, 08:41 PM
- - Rares   QUOTE (Rares @ Jun 13 2008, 09:41 PM) Rev...   Jun 13 2008, 09:19 PM
- - Rares   ROG INCHIDEREA TOPICULUI. NU MAI E DE ACTUALITATE....   Jun 13 2008, 10:03 PM


Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 11:43 PM