![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
De o vreme incoace, m-am pomenit cautand e34 de vanzare.
Gasesc multe 520i, mai putine 525i si si mai putine 525ix. Intrebarea e urmatoarea: M30B20 am impresia ca e poate putin prea mic pt e34. M30B25 pare numai bun Avand in vedere ca deja sunt motorizat de 2,5L pe e12-le pe care il am, va intreb pe voi: ce recomandati si de ce? Eu clar as opta pt e34 525ix, dar mi-e cumva de faza ca aud ca exista probleme la cutiile de transfer. am auzit gresit? Care aveti, va rog nu va sfiiti cu sfaturi. Si nu ma refer neaparat la consum si/sau la diferente de putere. Fiabilitate, impresii generale, etc. Deja am dat peste un 525ix frumos: 190.000km, trapa, interior piele, scaune sport, inchidere, AC, servo si servo, etc. 4000, negociabil. Culoarea e naspa: ceva mov ciudat. P.S. Teoretic, urmatorul pas ar trebui sa fie un e28. Sa nu o luati nimeni in nume personal, dar nu imi plac. P.S. P.S. Pt cei care vroiau sa intrebe, NU, nu vand e12-le. E prima dragoste. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Parerea mea (pe care am si aplicat-o) e ca de preferat e un 525i cu Vanos, si preferabil dupa 1994, cu facelift.
Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme pentru Vanos, nu cred ca are ce sa se strice la el daca nu umbli pe-acolo fara sa stii ce faci. Mi-am schimbat garnitura capacului motorului, bujiile si uleiul sambata trecuta si am facut si niste poze. Aici e una cu Vanos-ul, mare lucru insa nu se vede. Vanos-ul, din cate am inteles, lucreaza in functie de turatie si apasarea pedalei de acceleratie, lucreaza la turatii de mijloc (nu la relanti si nici la turatii de peste 5000 RPM), ajuta la valori mai mari ale cuplului si emisii mai mici de noxe. In afara de faptul ca motoarele M50 sunt de generatie mai noua si sunt foarte asemanatoare cu motoare de dupa 2000 (M54 de exemplu, care a fost pus pana in 2005 pe Seria 5), am auzit despre ele ca sunt foarte fiabile. Distributia e pe lant. Puterea e mai mare si consumul mai mic decat la M20. Si masinile cu motor sunt cu cativa ani mai noi decat cele cu M20, deci sunt sanse ca masinile cu motor M50 sa fie mai bine intretinute (pot fi chiar si 7-8 ani diferenta intre primele si ultimele E34). -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Pana acuma am retinut urmtoarele variante:
520i M50 Vanos 525i M50 Vanos Corect? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Pana acuma am retinut urmtoarele variante: 520i M50 Vanos 525i M50 Vanos Corect? din pmdv , da! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
din pmdv , da! sau 530i cu M30 3000cmc ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
sau 530i cu M30 3000cmc ![]() Da, imi zambeste ego-ul cu gandul la un M30B30. Dar totusi e cam mare motorul. Si pt consum, dar si din punct de vedere al puterii. Cand zici de "pericolul nikasil", ce vrei sa zici? Se duce stratul de protectie sau la ce te referi? Parerea mea (pe care am si aplicat-o) e ca de preferat e un 525i cu Vanos, si preferabil dupa 1994, cu facelift. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme pentru Vanos, nu cred ca are ce sa se strice la el daca nu umbli pe-acolo fara sa stii ce faci. Mersi de sfat. Tu ce impresie ai despre masina, in general? esti printre singurii avizati care pot da sfaturi din experienta proprie. Cam ce probleme ai avut cu ea? Nu ma refer ca directie, suspensie, consumabile, etc. Ma refer la transmisie, motor, clima, bord, etc. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cand zici de "pericolul nikasil", ce vrei sa zici? Se duce stratul de protectie sau la ce te referi? Da, din cat am inteles sulfur din benzina (care nu are loc acolo dar poate sa fie) ataca stratul. Rezultat e pierdere de compresie.. Multe din primele V8-uri au fost inlocuita deja, dar un test de compresie face neaparat partea din procesul de achizitie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 11:43 PM |