![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
De o vreme incoace, m-am pomenit cautand e34 de vanzare.
Gasesc multe 520i, mai putine 525i si si mai putine 525ix. Intrebarea e urmatoarea: M30B20 am impresia ca e poate putin prea mic pt e34. M30B25 pare numai bun Avand in vedere ca deja sunt motorizat de 2,5L pe e12-le pe care il am, va intreb pe voi: ce recomandati si de ce? Eu clar as opta pt e34 525ix, dar mi-e cumva de faza ca aud ca exista probleme la cutiile de transfer. am auzit gresit? Care aveti, va rog nu va sfiiti cu sfaturi. Si nu ma refer neaparat la consum si/sau la diferente de putere. Fiabilitate, impresii generale, etc. Deja am dat peste un 525ix frumos: 190.000km, trapa, interior piele, scaune sport, inchidere, AC, servo si servo, etc. 4000, negociabil. Culoarea e naspa: ceva mov ciudat. P.S. Teoretic, urmatorul pas ar trebui sa fie un e28. Sa nu o luati nimeni in nume personal, dar nu imi plac. P.S. P.S. Pt cei care vroiau sa intrebe, NU, nu vand e12-le. E prima dragoste. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
.... Intrebarea e urmatoarea: M30B20am impresia ca e poate putin prea mic pt e34. M30B25 pare numai bun .... E34 (benzina) a fost echipat cu motoare M20, M30, M50, M60, S38 87-90 (sau 87-91) 520i-M20B20 525i-M20B25 91-95 (sau 90-95?) 520i-M50B20(24V-din 92 si cu vanos) 525i-M50B25(24V-din 92 si cu vanos) 88-91 530i-M30B30 535i-M30B35 92-95 530i-M60B30 540i-M60B40(44) M5 S38B36 S38B38 poate nu stiu exact anii de productie insa motorizarile astea au fost motoarele diesel nu le-am trecut ![]() ![]() e34 touring s-a fabricat pana in '96 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
E34 (benzina) a fost echipat cu motoare M20, M30, M50, M60, S38 S38 ... as vrea eu! dar nu in situatia financiara din momentul de fata. Nu stiu de ce, dar sunt fan "big six". Daca as avea de ales, as alege oricand M30 peste M20. Si stiu ca M30-urile au stat la baza unor motoare foarte fiabile a celor de la BMW. Referitor la touring, nu mi-ar displacea idea. Recunosc ca masinile "break" imi plac doar cele de la BMW si Audi. Restul mi se par a fi niste dricuri patrate si fara un pic de forma/personalitate. M60 deja mi se pare ca sunt motoare prea mari. 3000cc si 4000cc. Ca sa ce?! As opta pt un motor de 2500cc. Ceea ce inseamna ca am de ales intre M20 si M50, daca e sa fie vorba de ix. Care ar fi diferentele? Ce are M50 in plus fata de M20? Sau invers... Da, diesel-urile nu ma atrag deloc. Ai stiut bine. Imi place sa vad rosu doar de 6000 sau 6500 rpm in sus... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:04 AM |