![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
masina mea tzopaie. de spate. cind ? cind plec cu scirt (aiurea scirt, daca tzopaie).
am observat ca daca pun pe cineva pe bancheta din spate, tzopaie mai putin. e logic ![]() de ce tzopaie ? sa nu-mi spuneti de bucse, ca am schimbat tot, sint toate noi si bune. inclusiv bucsele mari care prind puntea de masina, bucsele mici care prind basculele pe punte, bucsa de diferential, amortizoare, flanse. bara de torsiune n-am. inainte sa schimb toata bucsaraia, cind aveam doar amortizoarele si flansele noi, nu tzopaia orice i-as fi facut, dadeam scirt toata treapta I si putin din a IIa. na, ca acum sint 29 topicuri ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Parca am mai discutat candva subiectul asta... nu mai stiu daca tot cu tine sau nu.
Este un "feature" specific suspensiilor spare cu semi-trailing arm. Din cate am inteles, explicatia consta in variantia de aderenta ce rezulta variatia unghiurilor pe care le face roata cu solul, la demaraj, in conditiile unei punti slab incarcate. Poti gasi metode sa-l diminuezi (anumite dimensiuni / profile de pneuri reduc fenomenul, busci mai putin flexibile iarasi ajuta). Sau, cel mai simplu, incarci puntea. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:36 AM |