![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa pun M30B25 in locul dieselului. Am masina intreaga 525i pe care o dezmembrez si care o sa-mi dea cam tot ce trebuie. Cu siguranta vor fi niste probleme pe care incerc sa le prevad.
1. Servofrana la toate E28 cu M30 pare sa fie hidraulica. Eu vreau sa raman cu servo-ul cu vacuum de la td. Din cate stiu furtunul din tulumba ar trebui sa intre in admisie dar nu stiu unde ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 ![]() Daca nu, atunci unde are galeria de M30 loc pentru furtunul de servofrana? 2. Ansamblul pompa benzina + filtru e prins de doi suporti pe caroserie, prin intermediul unor mici tampoane. Problema e ca unul din suporti nu exista pe caroseria mea ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15 Ma gandeam sa dau doua gauri si sa bag suruburi spre portbagaj/sub bancheta (unde s-o nimeri), dar mi-e teama ca e fix sub o traversa mai groasa. A mai facut cineva asa ceva? Alte idei in afara de sudura? Exista ceva suruburi autofiletante care ar putea fi bagate acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am tras si cablurile din spate pentru CheckControl acum doua nopti.
Am schimbat toata instalatia de lumini din portbagaj cu cea de pe 525i, ca avea si cabluri+conectori pentru releul care verifica becurile. Am incercat sa duc pana in fata cat mai multe fire intregi pe care sa le infig in conectorul mare de sub bord, schimband cele vechi dace e cazul. Am ajuns in fata doar cu 5, restul se ramificau pe parcurs sau erau innadite din fabrica, chiar inainte de conectorul cel mare. Am preferat sa fac innaditurile sub bancheta spate, opt sau noua fire. Din cele 5 din fata, 3 erau nou-venite pentru cele trei leduri de la oglinda, iar doua au inlocuit unele existente, cred ca erau cele de la luminile de pozitie. Am avut si o mica surpriza, cat sunt ei de nemti, au tras doua cabluri identice (gri-violet de aceleasi dimensiuni) cu functii diferite din spate pana in fata. Cablul pentru luminile de ceata vine din spate in culorile de mai sus si merge pana in fata unde se transforma subit in alb-violet. Pe masina donoare se schimba dupa ce trecea printr-un releu, dar la mine nu exista releu, cred ca e pur si simplu innadit undeva in manunchiul de fire. "Acelasi" cablu este pentru martorul luminilor de la numar parca. Chestia e ca in manual nu am gasit ceata spate documentata, doar fata. Asa ca, teoretic, nu exista fire duplicate ![]() Si finalul: Bremslicht inca ramane aprins, nu stiu de ce, pentru ca becurile merg ![]() Mai am de pus compresorul de AC si gata conversia... cred -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:11 PM |